Ειδήσεις 2

Η Nintendo ξόδεψε τα περισσότερα χρήματα για διαφήμιση τον Ιούλιο

Braveheart1980
Βρείτε με σε

Braveheart1980

Super Moderator at ninty.gr
Γεννημένος στην Hyrule, καταδικασμένος να κυνηγά μανιτάρια, headshots και hidden objects! Ευτυχώς που υπάρχει και το πάνω-πάνω, κάτω-κάτω, αριστερά-αριστερά .... Απορίας άξιο το γεγονός πως με αντέχουν οι γύρω μου...
Braveheart1980
Βρείτε με σε

Latest posts by Braveheart1980 (see all)

Δεδομένα από την iSpot.tv, μια εταιρεία μέτρησης διαφημίσεων σε πραγματικό χρόνο, η οποία χρησιμοποιεί έξυπνες τηλεοράσεις, αποκάλυψε ότι η Nintendo κυριάρχησε στις τηλεοπτικές δαπάνες της βιομηχανίας videogames τον περασμένο μήνα (Ιούλιος 2018). Όπως μπορείτε να δείτε στο παρακάτω γράφημα, οι τηλεοπτικές διαφημίσεις της Νintendo κάλυπταν πάνω από το 31% των συνολικών δαπανών του κλάδου:

Η συνολική δαπάνη της Nintendo για το μήνα φέρεται να ανήλθε σε περίπου 5,8 εκατομμύρια δολάρια. Μια διαφήμιση για το Matio Tennis Aces, που ονομάζεται Swing Into Action, είχε τον μεγαλύτερο προϋπολογισμό, με περίπου 1,2 εκατομμύρια δολάρια, συμβάλλοντας σε ένα μηνιαίο σύνολο περίπου 399,7 εκατομμυρίων εμφανίσεων διαφημίσεων.

Όπως συμβαίνει συχνά, η Nintendo στοχεύει κυρίως σε φιλικό προς την οικογένεια ακροατήριο, εστιάζοντας σε δίκτυα όπως το Nick Toons,  και το Cartoon Network,

Είναι ενδιαφέρον να σημειώσουμε ότι η Sony, μια εταιρεία που είναι συνήθως πρωτοπόρος στη βιομηχανία των τηλεοπτικών δαπανών, δεν υπάρχει πουθενά αυτό το μήνα

Σχόλια χρηστών:
  1. Ενδιαφερουσα αναλυση. Με προβληματιζει το γεγονος οτι sony και microsoft ειναι απουσες.
    Επιτέλους κατάλαβε το μυστικό επιτυχίας, της ομοεθνούς της, ανταγωνιστικής εταιρείας.

Δείτε επίσης:

Αφήστε μια απάντηση