Ειδήσεις 229

Η Sony αποκλείει τους PS4 παίκτες του Fortnite από τη χρήση του λογαριασμού τους στο Switch!

Braveheart1980
Βρείτε με σε

Braveheart1980

Super Moderator at ninty.gr
Γεννημένος στην Hyrule, καταδικασμένος να κυνηγά μανιτάρια, headshots και hidden objects! Ευτυχώς που υπάρχει και το πάνω-πάνω, κάτω-κάτω, αριστερά-αριστερά .... Απορίας άξιο το γεγονός πως με αντέχουν οι γύρω μου...
Braveheart1980
Βρείτε με σε

Latest posts by Braveheart1980 (see all)

Η Sony συνεχίζει να λαμβάνει μέτρα προκειμένου να αποφευχθεί η πλήρης αξιοποίηση crossplatform παιχνιδιού. Έχει επιβεβαιωθεί ότι η εταιρεία εμποδίζει πλέον τους παίκτες του PlayStation 4 από το να αποκτήσουν πρόσβαση στον Fortnite λογαριασμό τους στο Nintendo Switch. Κατά την προσπάθεια σύνδεσης, οι χρήστες βλέπουν το εξής μήνυμα:

Αυτός ο λογαριασμός Fortnite συνδέεται με μια πλατφόρμα η οποία δεν του επιτρέπει την λειτουργία με το Switch. Αλλαγή δεν είναι δυνατή ούτε μέσω της ιστοσελίδα του Fortnite, ούτε από την Εξυπηρέτηση Πελατών. Για να παίξετε το Fortnite στο Switch, δημιουργήστε ένα νέο λογαριασμό.

Σχόλια χρηστών:
  1. Η ανάλυση έχει να κάνει με flops/fillrate/ROPs... αφού τα ξέρεις. Γι' αυτό το Scorpio ρίχνει στα αυτιά του Pro.
    Fixed 900p όταν από την μια έχεις 1.31TF/16 ROPs και από την άλλη 1.84TF/32 ROPs δεν κολλάει. Όπως δεν θα κόλλαγε ένα fixed 1440p για Pro & X.
    Τα draw calls είναι άλλο καπέλο και εκεί όντως μετράει η CPU (για το framerate). Η CPU θα κάνει το simulation του κόσμου, όχι render τα pixels. Το simulation του κόσμου είναι στάνταρ δουλειά που θα γίνει έτσι κι αλλιώς, είτε σε 720p, είτε 1080p, είτε 4K.
    Να το θέσω κι αλλιώς: αν θες απλά να κάνεις render μια τσαγιέρα σε 4K, ακόμα κι ένας Z80 αρκεί. Όλη την βαριά λάντζα θα την κάνει η GPU.
    Γιατί το λες αυτό? Τα draw calls η CPU τα δίνει. Αν χέστηκε πάνω της η CPU όχι τα calls δεν θα προλαβαίνει να κάνει αλλά ούτε τα κανονικά της καθήκοντα (ai, physics κλπ.). Οπότε εγώ τότε τουλάχιστον αυτό είχα συμπεράνει ειδικά βλέποντας τα frame times μεταξύ τους (και σε πολλά άλλα games). 900P VS 1080 αλλά τουλάχιστον τότε το frame pacing στο PS ήταν του χαμού (π.χ. bloodborne).
    Ίσως κάνω λάθος.
    TechPriestNS
    Στα σχόλια έγινε debunked αυτό .... Απλά κάποια fanboys αρνούταν να συνειδητοποιήσουν ότι ένα CPU bound game στο σύστημα που είχε πιο γρήγορη clocked cpu (xbox) θα είχε parity με το άλλο σύστημα που η gpu δεν έπαιζε τόσο ρόλο...
    Αν δεν κάνω λάθος είχε και Dynamic Resolution όπου το απλό PS χτύπαγε 1080.

    Όλη η φασαρία είχε γίνει για την ανάλυση (που είναι GPU-bound), όχι για το framerate που όντως δεν σήκωνε η CPU πάνω από 30 fps (κι αυτά με πολύ ζόρι). Αν ήταν η CPU υπεύθυνη για την ανάλυση, δεν θα βλέπαμε μέχρι 1440p ή 4K σε Pro/X αντίστοιχα.
    Dynamic τότε είχαν λίγα παιχνίδια, ενώ σήμερα πάει να γίνει νόρμα (το Spiderman στο απλό παίζει ~900p-1080p).
    Στα σχόλια έγινε debunked αυτό .... Απλά κάποια fanboys αρνούταν να συνειδητοποιήσουν ότι ένα CPU bound game στο σύστημα που είχε πιο γρήγορη clocked cpu (xbox) θα είχε parity με το άλλο σύστημα που η gpu δεν έπαιζε τόσο ρόλο...
    Αν δεν κάνω λάθος είχε και Dynamic Resolution όπου το απλό PS χτύπαγε 1080.
    Θυμάμαι το parity με τα 900p του AC Unity και τα έριχναν στην CPU (ή κάτι τέτοιο). Προφανώς με τα Pro/X έχουν τελειώσει αυτά.
    Το θέμα είναι ότι αυτές οι συμφωνίες καλύπτονται από NDAs και σπανίως ανοίγει το στόμα του κάποιος (επώνυμα τουλάχιστον)...
    mikeus
    Το γυροσκόπιο των Wii U/3DS/Vita είναι ακριβώς το ίδιο πράγμα με DS4/Switch.

    Στο ocarina 3ds το δοκίμασα, όμως το χρησιμοποιούσα για στόχευση ενός μακρινού σταθερού στόχου, ο παλιός χειρισμός με βόλευε περισσότερο, γενικά πιστεύω ότι χρειάζεται δουλειά για να γίνει σωστά από το κλασικό χειριστήριο σε αυτό.
    blackmore
    Για το Wii U το εχω, αλλά μήπως είναι όπως στο ocarina 3ds?

    Το γυροσκόπιο των Wii U/3DS/Vita είναι ακριβώς το ίδιο πράγμα με DS4/Switch.

Δείτε επίσης:

229 Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση