Ειδήσεις 188

Η Sony αποκλείει τους PS4 παίκτες του Fortnite από τη χρήση του λογαριασμού τους στο Switch!

Braveheart1980
Βρείτε με σε

Braveheart1980

Super Moderator at ninty.gr
Γεννημένος στην Hyrule, καταδικασμένος να κυνηγά μανιτάρια, headshots και hidden objects! Ευτυχώς που υπάρχει και το πάνω-πάνω, κάτω-κάτω, αριστερά-αριστερά .... Απορίας άξιο το γεγονός πως με αντέχουν οι γύρω μου...
Braveheart1980
Βρείτε με σε

Η Sony συνεχίζει να λαμβάνει μέτρα προκειμένου να αποφευχθεί η πλήρης αξιοποίηση crossplatform παιχνιδιού. Έχει επιβεβαιωθεί ότι η εταιρεία εμποδίζει πλέον τους παίκτες του PlayStation 4 από το να αποκτήσουν πρόσβαση στον Fortnite λογαριασμό τους στο Nintendo Switch. Κατά την προσπάθεια σύνδεσης, οι χρήστες βλέπουν το εξής μήνυμα:

Αυτός ο λογαριασμός Fortnite συνδέεται με μια πλατφόρμα η οποία δεν του επιτρέπει την λειτουργία με το Switch. Αλλαγή δεν είναι δυνατή ούτε μέσω της ιστοσελίδα του Fortnite, ούτε από την Εξυπηρέτηση Πελατών. Για να παίξετε το Fortnite στο Switch, δημιουργήστε ένα νέο λογαριασμό.

Σχόλια χρηστών:
  1. TechPriestNS
    Έλα αφού ξέρω ότι είσαι Reggie να τα πεις για το Vita. Πες τα να μην την πατήσει κόσμος που μαζεύει νεκροταφείο mem cards από Vita.
    Χαλάνε βρε. Στα 10 χρόνια max γιατί η Nintendara βάζει ποιότητα στα cardridges της.
    Πες τα mik να σου φύγει το βάρος και το δικό μου....
    Δεν θέλω να έχω τύψεις.
    Altair - διάβασε και μάθαινε:

    Δεν βλέπω και μεγάλο ενδιαφέρον για Vita εδώ μέσα... πάντως ναι, η αλήθεια είναι ότι οι κασέτες του είναι ότι χειρότερο υπάρχει από άποψη preservation/durability.
    Προσοχή οι κασετόβιοι συλλέκτες, μην βρεθείτε προ εκπλήξεως...
    blackmore
    Μπορεί να κάνουν την λειτουργία του παιχνιδιού διαφορετική από ότι είναι σήμερα, δηλαδή να βάλουν πχ έναν ssd του αύριο που θα είναι πολύ γρηγορότερο από τους σημερινούς, όπως και το Ίντερνετ την επόμενη 5 / 10ετια η ταχύτητα αυξηθεί και στην Ελλάδα, η τεχνολογίας προχωρά.
    Όποτε μπορεί να το κάνουν σε στιλ όπως είναι του Xbox one τα παιχνίδια, που δεν χρειάζεται να κατέβουν ολόκληρα για να ξεκινήσουν, με το που το επιλέγεις, μέχρι να ξεκινήσει θα έχει κατέβει κάποια mb, και μέχρι να δεις την εισαγωγή να έχει κατέβει αλλά 3-4 GB, και όσο παίζεις να κατεβάζει, και όταν το κλείνεις να κρατά τα GB που χρειάζονται, ώστε όταν πας να το ξανά συνεχίσεις να μην περιμένεις. Εδώ παλιά τα παιχνίδια έπαιζαν και από κασέτες μουσικής, δεν μπορούν να βρούμε νέες μεθόδους? Όλα γίνονται.

    Το πιο πιθανό είναι να βάλουν ένα μικρό M.2 SSD χαμηλού κόστους και χαμηλής χωρητικότητας (π.χ. 128GB) και ένα 2TB HDD για το storage.
    Ανάλογα ποιό παιχνίδι θα παίζεις, θα κάνει caching στον SSD.
    Μπορεί να κάνουν την λειτουργία του παιχνιδιού διαφορετική από ότι είναι σήμερα, δηλαδή να βάλουν πχ έναν ssd του αύριο που θα είναι πολύ γρηγορότερο από τους σημερινούς, όπως και το Ίντερνετ την επόμενη 5 / 10ετια η ταχύτητα αυξηθεί και στην Ελλάδα, η τεχνολογίας προχωρά.
    Όποτε μπορεί να το κάνουν σε στιλ όπως είναι του Xbox one τα παιχνίδια, που δεν χρειάζεται να κατέβουν ολόκληρα για να ξεκινήσουν, με το που το επιλέγεις, μέχρι να ξεκινήσει θα έχει κατέβει κάποια mb, και μέχρι να δεις την εισαγωγή να έχει κατέβει αλλά 3-4 GB, και όσο παίζεις να κατεβάζει, και όταν το κλείνεις να κρατά τα GB που χρειάζονται, ώστε όταν πας να το ξανά συνεχίσεις να μην περιμένεις. Εδώ παλιά τα παιχνίδια έπαιζαν και από κασέτες μουσικής, δεν μπορούν να βρούμε νέες μεθόδους? Όλα γίνονται.





    Παράθεση Αρχικά καταχωρημένο από mikeus
    Εμφάνιση Μηνύματος

    Κατάλαβα τι λες, αλλά δεν ξέρω αν είναι εφικτό με την τεχνολογία του σήμερα.

    Το Nintendo 64 έπαιρνε μέχρι και memory expansion pak, αλλά αυτό είναι αδύνατο με τις soldered DRAM του σήμερα (GDDR κλπ)...

    Ακόμα και οι αθάνατες Mask ROM μας τελείωσαν δυστυχώς.




    Έλα αφού ξέρω ότι είσαι Reggie να τα πεις για το Vita. Πες τα να μην την πατήσει κόσμος που μαζεύει νεκροταφείο mem cards από Vita.

    Χαλάνε βρε. Στα 10 χρόνια max γιατί η Nintendara βάζει ποιότητα στα cardridges της.

    Πες τα mik να σου φύγει το βάρος και το δικό μου....

    Δεν θέλω να έχω τύψεις.

    Altair - διάβασε και μάθαινε:
    Κατάλαβα τι λες, αλλά δεν ξέρω αν είναι εφικτό με την τεχνολογία του σήμερα.

    Το Nintendo 64 έπαιρνε μέχρι και memory expansion pak, αλλά αυτό είναι αδύνατο με τις soldered DRAM του σήμερα (GDDR κλπ)...

    Ακόμα και οι αθάνατες Mask ROM μας τελείωσαν δυστυχώς.
    Βασικά κουμπώνει στο motherboard το cardridge και από ότι καταλαβαίνω απευθείας στον memory controller. Τώρα θα με βάλεις να το ψάξω

    2 sec max load times η Νιντεντάρα εξήντα τέσσερα (μέχρι το menu).





    Παράθεση Αρχικά καταχωρημένο από TechPriestNS
    Εμφάνιση Μηνύματος

    Το xbox έχει ήδη υπό ανάπτυξη το Fast Start/Intelligent Delivery. Αυτήν την στιγμή όταν θέλω να κάνω install κάτι μου βγάζει μενού αν θέλω να εγκαταστήσω ακόμα και το κάθε dlc. Σύντομα και αυτά που αναφέρεις όπως και το multi disc support.

    Μόλις φύγει σαν feature από τα (beta) insiders rings θα έχουμε κάτι πιο απτό να συζητήσουμε. Προφανώς η MS το έχει αναγνωρίσει σαν πρόβλημα.



    Καλό αυτό, μακάρι να το αντιγράψουν κι άλλοι.






    Παράθεση Αρχικά καταχωρημένο από TechPriestNS
    Εμφάνιση Μηνύματος

    Δεν νομίζω ότι η Nand/Rom του "τότε" ήταν πιο γρήγορη από την σημερινή. Το interface όμως που "κούμπωνε" αυτή ήταν!



    Όντως, είχε πολύ γρήγορο interface, αλλά δεν γνωρίζω αν εξυπηρετούσε κάτι αυτό (?) εφόσον η Mask ROM είναι πιο αργή όπως λες.

    Είναι σαν το SATA και τους HDD... το bottleneck είναι το μηχανικό μέρος.





    Παράθεση Αρχικά καταχωρημένο από mikeus
    Εμφάνιση Μηνύματος

    Για τις caches δες αυτό εδώ:

    https://www.extremetech.com/extreme/...f-modern-chips

    Και εκεί η ψαλίδα άνοιξε δραματικά...

    Για τα downloads (αλλά και τα HDD installs γενικότερα), πρέπει επιτέλους να γίνουν decouple οι ΑΠΕΙΡΕΣ γλώσσες (αναφέρομαι στα dubs που είναι αρχεία ήχου) από το ISO image και να κατεβάζει κάποιος ΜΟΝΟ αυτά που θέλει. Ναι, ακούγεται ελαφρώς πολύπλοκο και PC-like, αλλά δεν είναι τόσο τραγικό να βάλουν μερικά checkboxes (π.χ. English-only) στα settings. Δεν γίνεται αλλιώς με τις άπειρες συνομιλίες στο cinematic gaming του σήμερα, έχει ξεφύγει η κατάσταση.

    Το ίδιο μπορεί να γίνει και για το MP (για όσους δεν είναι fan). Το Doom έχει ένα update ~30GB στα twins, που στο Switch είναι προαιρετικό.



    Το xbox έχει ήδη υπό ανάπτυξη το Fast Start/Intelligent Delivery. Αυτήν την στιγμή όταν θέλω να κάνω install κάτι μου βγάζει μενού αν θέλω να εγκαταστήσω ακόμα και το κάθε dlc. Σύντομα και αυτά που αναφέρεις όπως και το multi disc support.

    Μόλις φύγει σαν feature από τα (beta) insiders rings θα έχουμε κάτι πιο απτό να συζητήσουμε. Προφανώς η MS το έχει αναγνωρίσει σαν πρόβλημα.

    - - - Updated - - -






    Παράθεση Αρχικά καταχωρημένο από mikeus
    Εμφάνιση Μηνύματος

    Λες να ξαναδούμε κασέτες σε home console;

    Εδώ το Switch (για τους γνωστούς λόγους) ακόμα δεν έχει δει τσιπάκια των 64GB και τα 32άρια σπανίζουν λόγω κόστους...



    Δεν νομίζω ότι η Nand/Rom του "τότε" ήταν πιο γρήγορη από την σημερινή. Το interface όμως που "κούμπωνε" αυτή ήταν!
    Για τις caches δες αυτό εδώ:

    https://www.extremetech.com/extreme/...f-modern-chips

    Και εκεί η ψαλίδα άνοιξε δραματικά...

    Για τα downloads (αλλά και τα HDD installs γενικότερα), πρέπει επιτέλους να γίνουν decouple οι ΑΠΕΙΡΕΣ γλώσσες (αναφέρομαι στα dubs που είναι αρχεία ήχου) από το ISO image και να κατεβάζει κάποιος ΜΟΝΟ αυτά που θέλει. Ναι, ακούγεται ελαφρώς πολύπλοκο και PC-like, αλλά δεν είναι τόσο τραγικό να βάλουν μερικά checkboxes (π.χ. English-only) στα settings. Δεν γίνεται αλλιώς με τις άπειρες συνομιλίες στο cinematic gaming του σήμερα, έχει ξεφύγει η κατάσταση.

    Το ίδιο μπορεί να γίνει και για το MP (για όσους δεν είναι fan). Το Doom έχει ένα update ~30GB στα twins, που στο Switch είναι προαιρετικό.

    - - - Updated - - -






    Παράθεση Αρχικά καταχωρημένο από TechPriestNS
    Εμφάνιση Μηνύματος

    Η λύση? Nintendo 64...

    Θεωρώ ότι είναι πλέον καιρός να επισκεφτούμε "παλιές" τεχνολογίες.



    Λες να ξαναδούμε κασέτες σε home console;

    Εδώ το Switch (για τους γνωστούς λόγους) ακόμα δεν έχει δει τσιπάκια των 64GB και τα 32άρια σπανίζουν λόγω κόστους...
    Χαχαχαχα ωραίο post - για αυτό σε πληρώνουμε άλλωστε...oh wait

    Καλά που μου θύμησες τον High Bandwidth Cache Controller, θυμάμαι που το συζητούσαμε. Πολύ ενδιαφέρουσα τεχνολογία.

    Τελικά υπάρχει ελπίδα για την επόμενη γενιά να μην γίνει σπάσιμο νεύρων στον χρήστη. Ήδη σήμερα και ειδικά στην χώρα μας το digital download πόσο μάλλον τα load times είναι απολύτως μα απολύτως εκνευριστικά.

    Η λύση? Nintendo 64...

    Θεωρώ ότι είναι πλέον καιρός να επισκεφτούμε "παλιές" τεχνολογίες.

Δείτε επίσης:

188 Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση