Ειδήσεις 460

Θετικός για DLC ο δημιουργός του Super Mario Odyssey!

Braveheart1980
Βρείτε με σε

Braveheart1980

Super Moderator at ninty.gr
Γεννημένος στην Hyrule, καταδικασμένος να κυνηγά μανιτάρια, headshots και hidden objects! Ευτυχώς που υπάρχει και το πάνω-πάνω, κάτω-κάτω, αριστερά-αριστερά .... Απορίας άξιο το γεγονός πως με αντέχουν οι γύρω μου...
Braveheart1980
Βρείτε με σε

Μερικά παιχνίδια που έχουν κυκλοφορήσει από τη Nintendo έχουν όλα σχεδόν δει DLC κατά τη διάρκεια του προηγούμενου έτους. Για παράδειγμα τα Zelda: Breath of the Wild, Xenoblade Chronicles 2, το Fire Emblem Warriors είναι από τους τίτλους που έλαβαν νέο περιεχόμενο μετά την κυκλοφορία τους. Για να μην αναφέρουμε το ARMS που εμπλουτίστηκε δωρεάν με νέους μαχητές και πίστες.

Ένα παιχνίδι όμως που δεν έλαβε περιεχόμενο μέσω DLC είναι το Super Mario Odyssey.  Η Nintendo ωστόσο δεν είναι ενάντια στην ιδέα.

Μιλώντας στο Game Informer αυτό το μήνα, ο παραγωγός του Super Mario Odyssey, Yoshiaki Koizumi άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο ενός DLC.!

Υπάρχει πολύ περιεχόμενο[στο Super Mario Odyssey]. Αυτό ήταν κύριο μέλημά μας κατά την ανάπτυξη του τίτλου.  Εμείς πιέσαμε να δημιουργήσουμε όσο περισσότερο υλικό μπορούσαμε. Δεν μπορώ να ανακοινώσω τίποτα συγκεκριμένα σήμερα, αλλά βεβαίως, αν υπήρχε μια πραγματικά  νέα ιδέα για εμάς, σίγουρα θα σκεφτόμασταν ένα DLC

Κλείνουμε με τι άλλο από το video review μας για τον τίτλο:

 

Σχόλια χρηστών:
  1. bahamut zero
    Επειδή βλέπω παράπονα για pure platforming. Στα πόσα moons είστε; Post game έχει άπειρα moons που θέλουν τρελά platforming skills για να τα πάρεις
    Ισχύει,καθώς και σε αρκετά well hidden. Το θέμα είναι ότι είναι μικρό κομμάτι και ειδικά για να φτάσεις post game πρέπει να παίξεις 10 ώρες πρώτα.
    Επειδή βλέπω παράπονα για pure platforming. Στα πόσα moons είστε; Post game έχει άπειρα moons που θέλουν τρελά platforming skills για να τα πάρεις
    Εμένα για Mario παιχνίδι δεν μου άρεσαν, δεν ξέρω αν φταίει ότι συνήθισα άλλους χαρακτήρες. Όπως είπα ήταν καλό, άλλα δεν με έκανε να θέλω να ξανά ασχοληθώ, ίσων γιατί δεν ήταν σαν τα άλλα Mario (πάνε πάρε το αστέρι που βρίσκετε εκεί, και ο κόσμος είναι έτσι φτιαγμένος για το συγκεκριμένο αστέρι).
    Κοίτα,αυτό που θέλει να κάνει, το κάνει εξαιρετικά.
    Έχει εξερεύνηση, έχει platforming έχει fun σε όλους τους τομείς.
    Το δικό μου θέμα είναι ότι προτιμώ pure platforming με λίγο exploration κι αυτό είναι όλο.
    Τα bosses αν και λίγα,μου άρεσαν.
    Μετά βέβαια που τα ξαναπαιζεις υπό άλλες συνθήκες κόλλησα σε ένα και το παράτησα.
    Σαν παιχνίδι είναι καλό, έχει πολύ ενδιαφέρον πράγματα άσχετα αν υπάρχει και μια κάποια επανάληψη, άλλα αυτό που δεν μου άρεσε ήταν στο θέμα με τα boss, θα μπορούσαν και καλύτερα.
    Altair εγώ όταν το τερμάτισα, δεν είχα το ίδιο ενθουσιασμό όπως στην αρχή, ούτε με έκανε μέχρι τώρα να θέλω να το ξανά παίξω, όπως με άλλα Mario.
    Seamless transition 2d/3d πρωτοειδαμε στο Crush (psp) όπου το έκανες με το πάτημα ενός κουμπιού. Η αισθητική Splatoon δεν θεωρείται κριτήριο σύγκρισης.
    Κατά τ'άλλα πες μας πόσο έχεις παίξει να ξέρουμε πόσο credibility έχουν τα λεγόμενα σου. Είσαι αρχή και είναι ενθουσιασμός;
    Είσαι στο τέλος οπότε μπορώ να υπολογίζω πάνω σου;
    Έχοντας παίξει 3d World,Galaxy,Odyssey, το Odyssey το βάζω τελευταίο.
    Όχι ότι δεν είναι καλό,κάθε άλλο.
    Απλά εγώ προτιμώ πιο platform based τα Mario games.
    Λοιπόν για να συνεχίσουμε την ον-τοπικ συζήτηση: Το παιχνίδι είναι τιτανοτεράστιο. Αυτές οι seamless μεταβάσεις από 2d σε 3d, οι ενίοτε αναφορές στο 3d world του U λόγω ισομετρικής κάμερας όποτε μπαίνει αυτή, η Splatoon αισθητική στον έμπορο και το open world του 64, πραγματικά είναι το One Mario to rule them all.

Δείτε επίσης:

460 Σχόλια

  • Εννοείται! Βάλε κάνα δυο κόσμους ακόμη και ένα κρυφό ending με peach και Μάριο να πίνουν τσάι και να τρώνε κέικ και δίνω και τα πρωτοτόκια! 😁😁😁

Αφήστε μια απάντηση