[Review] Fast RMX

Το Fast RMX είναι ένα γρήγορο ή, καλύτερα, ιλιγγιωδώς γρήγορο, racing game μεταξύ φουτουριστικών οχημάτων που αψηφούν τη βαρύτητα. Το παιχνίδι είναι, ουσιαστικά, μια διευρυμένη έκδοση του Fast Racing Neo, ενός τίτλου του Wii U που είχε εντυπωσιάσει, τόσο λόγω του άρτιου οπτικού τομέα όσο και των 60 fps στα οποία έτρεχε. Την ίδια συνταγή χρησιμοποιεί η Shin’en και στο πρώτο racing παιχνίδι για τη νέα κονσόλα της Nintendo, βελτιώνοντας την απόδοση του παιχνιδιού και προσθέτοντας ακόμα περισσότερες πίστες.

Το RMX περιέχει τις αρχικές 16 πίστες της έκδοσης του Wii U, μαζί με τις 8 που προστέθηκαν μέσω DLC, ενώ παρουσιάζονται 6 ακόμα εντελώς νέες, φτάνοντας τις 30 πίστες στο σύνολο. Ο τίτλος έρχεται με τρία διαθέσιμα επίπεδα δυσκολίας, τα οποία ουσιαστικά διαφέρουν στο πόσο γρήγορα κινούνται τα μονοθέσια οχήματα. Βέβαια, ακόμα και το πιο «αργό» επίπεδο είναι άκρως γρήγορο και ο χρήστης χρειάζεται να συνηθίσει τον χειρισμό, τις απότομες αλλαγές κατεύθυνσης και τις μάχες φτερό με φτερό μεταξύ των συνολικά 10 οχημάτων σε κάθε αγώνα. Υπάρχει δυνατότητα να επιλέξουμε μεταξύ 15 διαφορετικών μονοθεσίων, τα οποία ξεκλειδώνουν σταδιακά όσο ο παίχτης βρίσκεται στο βάθρο του κάθε πρωταθλήματος. Έτσι, όταν τερματίσουμε από τρίτοι και πάνω σε ένα πρωτάθλημα για πρώτη φορά, τότε θα ξεκλειδώσει το επόμενο, ενώ θα γίνει διαθέσιμο ακόμη ένα μονοθέσιο. Τα πρωταθλήματα είναι συνολικά 10 και περιλαμβάνουν τρεις αγώνες το καθένα, ώστε να τρέξουμε τελικά στις 30 πίστες του παιχνιδιού.

Ο κεντρικός μηχανισμός του παιχνιδιού είναι η εναλλαγή «φάσης» κατά τη διάρκεια των αγώνων. Σε όλα τα μονοθέσια και τις πίστες υπάρχουν δύο φάσεις, η πορτοκαλί και η γαλάζια. Καθ’ όλο το μήκος της διαδρομής υπάρχουν πορτοκαλί και γαλάζιες λωρίδες, πάνω από τις οποίες τα μονοθέσια θα πρέπει να περάσουν έχοντας την αντίστοιχη φάση, η οποία φαίνεται από το χρώμα των τουρμπίνων στο πίσω μέρος τους. Για παράδειγμα, όταν δούμε μια γαλάζια λωρίδα μπροστά μας θα πρέπει να πατήσουμε το X για να αλλάξουμε τη φάση του μονοθεσίου από πορτοκαλί σε γαλάζια, ώστε όταν περάσουμε από πάνω της να πάρουμε το boost στην ταχύτητα. Αν περάσουμε από πάνω με λάθος φάση, τότε αντί για boost θα έχουμε επιβράδυνση του οχήματός μας. Παρομοίως, και το μονοθέσιο διαθέτει το δικό του boost, το οποίο μπορούμε να ενεργοποιούμε κατά βούληση με το πάτημα του R. Όσο χρησιμοποιούμε το boost, αυτό καταναλώνεται, ενώ μπορούμε να το γεμίσουμε ξανά μαζεύοντας τις φωτεινές σφαίρες που υπάρχουν διάσπαρτες στις πίστες.

Εκτός από τον προφανή τρόπο για αλλαγή κατεύθυνσης του μονοθεσίου, δηλαδή μέσω της χρήσης του αναλογικού μοχλού του χειριστηρίου, μπορούμε πατώντας τις πίσω σκανδάλες (ZR/ZL) να αλλάξουμε άμεσα διεύθυνση πιο δεξιά ή αριστερά ώστε να μπούμε καλύτερα στις στροφές. Ειδικά στα πιο γρήγορα mode η χρήση της αλλαγής διεύθυνσης κρίνεται απαραίτητη, καθώς διαφορετικά θα χτυπάμε από μπαριέρα σε μπαριέρα. Αυτή η δυνατότητα είναι επίσης χρήσιμη για την αποφυγή εμποδίων μέσα στην πίστα, είτε αυτά είναι κινητά είτε όχι. Από την άλλη, η αίσθηση στην οδήγηση κάθε μονοθεσίου είναι διαφορετική. Αυτό οφείλεται σε τέσσερα στατιστικά που διαθέτει το καθένα (βάρος, επιτάχυνση, μέγιστη ταχύτητα και boost) και η αλήθεια είναι πως η διαφορά είναι εμφανής στην πίστα, όπου για παράδειγμα ένα βαρύ μονοθέσιο στρίβει πιο δύσκολα σε σχέση με κάποιο πιο ελαφρύ. Εάν στην αρχή το παιχνίδι σας φανεί δύσκολο, μην πτοηθείτε, καθώς θα βρείτε με τον καιρό το μονοθέσιο που ταιριάζει με το οδηγικό σας στυλ και θα μπορείτε να ανταγωνιστείτε τους αντιπάλους ακόμα και στα πιο γρήγορα επίπεδα δυσκολίας.

Όσον αφορά τις πίστες, αυτές διαφέρουν αρκετά μεταξύ τους, τόσο στη χάραξή τους όσο και στο περιβάλλον στο οποίο είναι τοποθετημένες. Έτσι, θα βρεθούμε να τρέχουμε σε ερήμους, διαστημικούς σταθμούς, ζούγκλες, σε υποθαλάσσια τοπία και πολλά ακόμα μέρη. Κάθε πίστα έχει και το δικό της κλίμα, είτε αυτό είναι καθαρός ουρανός, νύχτα, σκόνη, χιόνι ή βροχή. Ειδικά στις πίστες στις οποίες βρέχει, το εφέ της βροχής, με τις ψιχάλες που πέφτουν στην κάμερα, σε συνδυασμό με τα εξαιρετικά εφέ φωτισμού που ενσωματώνει ο τίτλος, κάνει το αποτέλεσμα άκρως εντυπωσιακό. Όχι ότι έχουμε χρόνο να χαζέψουμε το τοπίο με τις ταχύτητες στις οποίες αγωνιζόμαστε, αλλά ο οπτικός τομέας είναι ένα από τα πιο δυνατά σημεία του παιχνιδιού. Η έκδοση του Nintendo Switch τρέχει στα 60 καρέ το δευτερόλεπτο, δίχως ίχνος πτώσης, είτε μιλάμε για το single player μέρος του τίτλου είτε για το multiplayer, με δύο, τρία και τέσσερα άτομα στην ίδια οθόνη. Η δυναμική ανάλυση που έχει χρησιμοποιηθεί για να διατηρηθεί η απόδοση σταθερή μας δίνει εικόνα που κυμαίνεται από τα 900p έως τα 1080p, ενώ οι developers έχουν αναφέρει ότι με μελλοντικό update του firmware της κονσόλας, η ανάλυση θα διατηρείται σταθερή στα 1080p. Στο κομμάτι του ήχου δεν έχουμε κάτι το ιδιαίτερο, αφού οι μουσικές στα μενού και κατά τη διάρκεια του αγώνα κάνουν καλά τη δουλειά τους, δεν κουράζουν και δίνουν ένα φουτουριστικό ύφος στο παιχνίδι.

Από το κεντρικό μενού του παιχνιδιού δίνεται η δυνατότητα για συμμετοχή σε single-player πρωτάθλημα, multiplayer (τοπικό ή online) και στο νέο Hero Mode του παιχνιδιού, όπου μπορούμε να αγωνιστούμε και στις 30 πίστες του παιχνιδιού ξεχωριστά, αλλά με λίγο πιο διαφορετικούς κανόνες. Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να τερματίσουμε πρώτοι, χωρίς να έχουμε τη δυνατότητα επαναφοράς στην πίστα αν βγούμε εκτός, ενώ το boost meter είναι ταυτόχρονα και shield meter, που σημαίνει ότι κάθε μας χτύπημα στα πλαϊνά προστατευτικά καταναλώνει το boost μας. Εάν αυτό φτάσει στο μηδέν από πολλά boost ή από χτυπήματα, τότε χάνουμε τον αγώνα. Ακόμα, οι πίστες σε αυτό το mode του παιχνιδιού είναι mirrored, επομένως χρειάζεται μια παραπάνω προσαρμογή του παίχτη στην κατοπτρισμένη χάραξη.

Λόγω της φύσης της κονσόλας, κάποιος μπορεί να διασκεδάσει με το παιχνίδι με πολλούς τρόπους. Ο ενδεικνυόμενος είναι με τη χρήση του Pro Controller στην τηλεόραση, καθώς το μεγαλύτερο μέγεθος των πλήκτρων, αλλά και του ίδιου του χειριστηρίου, προσφέρει μεγαλύτερη άνεση και ακρίβεια στην οδήγηση. Φυσικά μπορεί κάποιος να συνδέσει έως και 4 χειριστήρια και να απολαύσει τοπικό multiplayer σε splitscreen, με την απόδοση να μην επηρεάζεται ούτε στο ελάχιστο. Για παράδειγμα μπορεί κανείς να συνδέσει ένα Pro Controller, ένα αριστερό, ένα δεξί Joy-Con και ένα Grip ώστε να παίξει τετραπλό, ή όποιον άλλον συνδυασμό χειριστηρίων θέλει, μιας και το παιχνίδι είναι σχεδιασμένο να λειτουργεί με όλα. Ακόμα και με το ένα Joy-Con σε οριζόντιο προσανατολισμό μπορεί κανείς να παίξει το παιχνίδι με όλες τις λειτουργίες του, αφού το boost μεταφέρεται στο πάτημα του αναλογικού μοχλού προς τα μέσα. Φυσικά είναι πολύ πιο δύσκολο να κρατήσεις στα χέρια σου ένα Joy-Con και να έχεις και ακριβή χειρισμό ταυτόχρονα, αλλά για ένα γρήγορο διπλό με κάποιον φίλο λειτουργεί μια χαρά.

Το ίδιο ισχύει και όταν θέλουμε να παίξουμε εκτός σπιτιού. Στο ίδιο μοτίβο με την docked λειτουργία, η απόδοση του παιχνιδιού παραμένει σταθερή στα 60 fps και σε handheld mode, ανεξαρτήτως του πόσα άτομα παίζουν ταυτόχρονα. Ακόμα, υπάρχει επιλογή για αλλαγή του configuration των πλήκτρων των controllers ώστε να το φέρουμε στα μέτρα μας, ενώ υπάρχει και δυνατότητα για χρήση και μέσω motion controls. Τα τελευταία λειτουργούν μεν, αλλά σε ένα παιχνίδι όπου χρειάζεται αρκετή ακρίβεια δεν ενδείκνυνται. Τέλος, το παιχνίδι υποστηρίζει και το νέο HD Rumble των χειριστηρίων του Switch, αλλά μην περιμένετε κάτι τόσο συνταρακτικό όσο όταν παίζετε 1-2-Switch, αφού βασικά το μόνο που θα νιώσετε είναι η κλασική δόνηση όταν ενεργοποιήσετε το boost ή βγείτε εκτός πίστας. Θα ήταν ωραίο αν υπήρχε η δυνατότητα η δόνηση να εναλλάσσεται μεταξύ της δεξιάς και της αριστερής πλευράς του controller, ανάλογα με το που γίνεται το χτύπημα του οχήματος, οπότε ευελπιστούμε ότι ίσως κάτι τέτοιο να προστεθεί σε κάποιο μελλοντικό update.

Ο τίτλος επίσης υποστηρίζει και local multiplayer με άλλα 7 Switch που διαθέτουν το παιχνίδι, ενώ υπάρχει και online multiplayer. Στο τελευταίο, αν εξαιρέσεις το lag που κάνει κατά καιρούς την εμφάνισή του, η κατάσταση είναι το ίδιο καλή με όλα τα υπόλοιπα modes του παιχνιδιού. Αξίζει να αναφέρουμε ότι όσον αφορά το διαδικτυακό παιχνίδι, μόνο ένας παίχτης μπορεί να συμμετέχει ανά κονσόλα, ενώ οι αγώνες διεξάγονται στην πιο «αργή» δυσκολία.

Το Fast RMX είναι διαθέσιμο μέσω του eShop του Nintendo Switch και τη στιγμή που γράφονται αυτές οι γραμμές κοστίζει 20€.

 


Powered by WP Review

Σχόλια χρηστών:
  1. Οταν παιζω οnline αρκετες φορες βγαινω 1ος ομως ειτε μου λεει πως ειμαι 2ος-3ος με το που γινει ο τερματισμος ειτε στα στατιστικα που εμφανιζει μετα απο το τελος του αγωνα.

    Σας το κανει και εσας; Ειναι lag ή hacking?
    Το κατεβασα. έχει βελτιωθεί ο χειρισμός λόγω Joy cons δίνουν καλύτερο κράτημα απο το gamepad του wii u αλλά το ποιο συμαντικο για μένα είναι ότι όση ώρα ασχολήθηκα με το παιχνίδι δεν ζαλίστηκα το προηγούμενο το είχα παρατήσει γιατί δεν άντεχα

    19 Απριλίου έρχεται το update! !!
    Και πάλι είναι δύσκολος χωρίς λόγο!! Θα έπρεπε να δώσουν έμφαση στο φρέναρισμα και στο γκάζι του σκάφους, που θα του έδιναν πιο ευχάριστο αλλά και πιο απαιτητικό χειρισμό στην ακρίβεια των χειρισμών του σκάφους.

    Στάλθηκε από το HTC 10 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    Έχοντας το παιχνίδι και στις δύο του εκδόσεις να ενημερώσω (αν δεν το λέει στο review) ό,τι έχει καλυτερέψει ο χειρισμός στο Switch. Είναι σίγουρα πιο σταθερός και με μεγαλύτερη ευκολία στην απόκριση των πρόσθετων βοηθητικών αριστερά & δεξιά με τα ZL & ZR.
    nkarafo
    Εγώ είχα αγοράσει την πρώτη έκδοση για wii u. Ε βασικά δεν μου άρεσε παρόλο που είχα την διάθεση και την όρεξη να παίξω κάτι που θύμιζε f-zero. Το βασικό μειονέκτημα του παιχνιδιού για μένα είναι ότι σε ζαλίζει στην κυριολεξία με τα πορτοκαλί και τα γαλάζια. Από την μια θέλεις να τρέξεις και να προσέχεις τους αντιπάλους αλλά και την πίστα που άνετα μπορείς να βγεις έξω από τον δρόμο αλλά και ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ θα πρέπει να προσέχεις τα πορτοκαλί και τα γαλάζια για να αλλάζεις ανάλογα το χρώμα ώστε να κερδίζεις boost. Ε είναι λίγο τρέλα! Το παράτησα στο 2ο τουρνουά.. Sorry αλλά προτιμώ να παίζω και να έχω το νου μου στον δρόμο και στα αντίπαλα σκάφη και όχι και να πονοκεφαλιάζω κάθε φορά λες και παίζω ikaruga.


    Στο ίδιο "μήκος κύματος" είμαι και εγώ.
    Αυτος ειναι και ο λογος που δεν το κανει βαρετο βρε.

    Ενταξει μπορει για σενα να ειναι δυσκολο δεν σημαινει ομως και πολλα απο μονο του.

    Sent from my Hi10 pro
    Sir
    Παιδιά, όσοι το έχετε, θεωρείτε οτι άξιζει σα παιχνιδι;;; Δε ξέρω, αλλα απο τα reviews και βιντεος που εχω δει, μου φαίνεται κάπως. Αλλα μπορεί να κάνω και λάθος....


    Εγώ είχα αγοράσει την πρώτη έκδοση για wii u. Ε βασικά δεν μου άρεσε παρόλο που είχα την διάθεση και την όρεξη να παίξω κάτι που θύμιζε f-zero. Το βασικό μειονέκτημα του παιχνιδιού για μένα είναι ότι σε ζαλίζει στην κυριολεξία με τα πορτοκαλί και τα γαλάζια. Από την μια θέλεις να τρέξεις και να προσέχεις τους αντιπάλους αλλά και την πίστα που άνετα μπορείς να βγεις έξω από τον δρόμο αλλά και ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ θα πρέπει να προσέχεις τα πορτοκαλί και τα γαλάζια για να αλλάζεις ανάλογα το χρώμα ώστε να κερδίζεις boost. Ε είναι λίγο τρέλα! Το παράτησα στο 2ο τουρνουά.. Sorry αλλά προτιμώ να παίζω και να έχω το νου μου στον δρόμο και στα αντίπαλα σκάφη και όχι και να πονοκεφαλιάζω κάθε φορά λες και παίζω ikaruga.
    Αυτο σκέφτηκα κι εγώ.... Βέβαια, η τιμη ειναι καλή.
    Sir
    Παιδιά, όσοι το έχετε, θεωρείτε οτι άξιζει σα παιχνιδι;;; Δε ξέρω, αλλα απο τα reviews και βιντεος που εχω δει, μου φαίνεται κάπως. Αλλα μπορεί να κάνω και λάθος....


    Είναι pure racing. Έχει ένα βασικό Mode και μετά multiplayer. Αν αυτά σε καλύπτουν, είσαι οκ. Διαφορετικά παίζει να μη σε κρατήσει για πολύ.
    Παιδιά, όσοι το έχετε, θεωρείτε οτι άξιζει σα παιχνιδι;;; Δε ξέρω, αλλα απο τα reviews και βιντεος που εχω δει, μου φαίνεται κάπως. Αλλα μπορεί να κάνω και λάθος....
    Εγω πάντως μολις το κατέβασα! Για ξανα καντε ενα τσεκ 😀
    Supernino
    Έχουμε κάποιο νέο για ένα update που είχαν ανακοινώσει;


    Μπα, τίποτα... Αλλά εφόσον είδαμε το πρώτο update για το Zelda, πήρε σειρά το Shovel Knight, οπότε νομίζω δεν αργεί και για το RMX.
    Supernino
    Το είχα και εγώ στο wii u είχε δύσκολο χειρισμό.Στο rmx παραμένει ο ίδιος ή έχει βελτιωθεί; θέλω να το κατεβάσω αλλά αν είναι πάλι να μου σπάσει τα νεύρα από την πρώτη πίστα να μου λείπει. ..


    Ο χειρισμός είναι ο ίδιος, αλλά όπως έγραψα και στο κείμενο, είναι μέχρι να βρεις το όχημα που σου ταιριάζει. Κι εγώ στην αρχή είχα θέμα, αλλά όταν έμαθα να στρίβω και με τον αναλογικό και με τις σκανδάλες για τις στροφές και τα εμπόδια, ήμουν μια χαρά. Αφού βρήκα και όχημα να στρίβει καλά και με καλό boost και επιτάχυνση, δεν είχα κανένα θέμα.
    Το είχα και εγώ στο wii u είχε δύσκολο χειρισμό.Στο rmx παραμένει ο ίδιος ή έχει βελτιωθεί; θέλω να το κατεβάσω αλλά αν είναι πάλι να μου σπάσει τα νεύρα από την πρώτη πίστα να μου λείπει. ..
    Ωραίο Review για έναν ωραίο τίτλο. Το περιεχόμενο είναι μπόλικο, η τιμή λογική οι επιλογές στο Switch (ακόμα) περιορισμένες, οπότε όσοι πιστοί...
Dimpap28

Dimpap28

Super Moderator at ninty.gr
Editor @ ninty.gr / Ambassador @ Nintendo Greece / Energy Engineer @ TU Delft ||| RENAULT Sport Formula One Team \ Nintendo
Dimpap28
You can leave a response, or trackback from your own site.

23 Σχόλια to “[Review] Fast RMX”

  1. […] τον τίτλο τον ξέρετε όλοι καθώς διαβάσατε και το review μας. Έφτασε λοιπόν η ώρα για το πρώτο μεγάλο μάλιστα […]

  2. […] Fast RMX το μάθατε σίγουρα μέσα από το εξαιρετικό review μας με όλες του τις λεπτομέρειες . Πλέον έφτασε η ώρα […]

Powered by WordPress