Nintendo Switch Nintendo Switch Reviews Reviews Wii U Reviews 1443

[Review] The Legend of Zelda Breath of the Wild - The Champions' Ballad DLC

Nicilos
Βρείτε με σε

Nicilos

Συντάκτης at ninty.gr
Οι γιατροί από μωρό θεώρησαν ότι ο Nicilos ήταν θυμήρες θαύμα της φύσης που θα ζούσε αμφιλαφή έτη. Τα πρώτα του δώρα ήταν ένα κόκκινο καπέλο με "Μ" στο κέντρο και ένα μάστερ ξίφος που κατατροπώνει το κακό. Η πρώτη του λέξη ήταν: Hadouken
Nicilos
Βρείτε με σε

Latest posts by Nicilos (see all)

Το The Legend of Zelda Breath of the Wild είναι και επίσημα το παιχνίδι της χρονιάς, αφού είχε κατακτήσει πρώτα τις καρδιές των gamers. Η Nintendo μοιάζει να γιορτάζει την επιτυχία του έχοντας κάνει ήδη διαθέσιμο το δεύτερο μέρος του dlc season pass με τίτλο Champions’ Ballad. Σχετικά με το τι προσφέρει το πρώτο μέρος μπορείτε να διαβάσετε εδώ την παρουσίασή του και να μάθετε τους λόγους για τους οποίους δε με είχε ενθουσιάσει. Ωστόσο, το δεύτερο μέρος είναι πολύ διαφορετικό.

Αρχικά θα ήθελα να βγάλω από τη μέση κάποια υποδεέστερα στοιχεία που περιέχει το dlc. Νέες μάσκες – κράνη για τον Link χωρίς κανένα απολύτως ενδιαφέρον. Θα μπείτε στον κόπο να τα πάρετε μόνο και μόνο για τη συλλογή σας, αφού δεν υπάρχει κάποιος εξοπλισμός ιδιαίτερης σημασίας. Όλο το ζουμί είναι αλλού και έτσι δε θα ασχοληθώ καθόλου με αυτά. Μπορείτε να δείτε στο επίσημο τρέιλερ ποια είναι και τι κάνουν. Δε χρειάζεται να αναλώσουμε χρόνο εδώ.

Έστω λοιπόν ότι έχετε απελευθερώσει όλα τα Divine Beasts, τότε θα ακούσετε τη φωνή της Zelda να σας καλεί να επιστρέψετε στο Shrine of Resurrection για να αποκτήσετε ένα πολύτιμο αντικείμενο. Με το που φτάσετε εκεί το παιχνίδι σας δίνει το Obliterator ένα όπλο το οποίο με ένα χτύπημα νικάει οποιοδήποτε εχθρό, αρκεί να είναι φορτισμένο, αλλά έχει το αρνητικό ότι θα πρέπει να μάχεστε με ένα τέταρτο καρδιάς μόνο. Συνεπώς χάνετε και από ένα χτύπημα. Με αυτό το όπλο θα πρέπει να σκοτώσετε όλους τους εχθρούς που έχουν στρατοπεδεύσει σε 4 σημεία του Great Plateau. Αν το πετύχετε, θα αποκαλυφθεί μια shrine στο κάθε σημείο που επίσης θα πρέπει να ολοκληρώσετε. Οι shrines έχουν την ίδια αίσθηση με τις original του τίτλου και περιλαμβάνουν ωραίους και σύντομους γρίφους, διαφορετικού επιπέδου πρόκλησης μεταξύ τους. Εκτός του ότι είναι προαπαιτούμενο να τις ολοκληρώσετε για να συνεχίσετε στο quest, παίρνετε και 4 spirit orbs που σημαίνει ότι άνετα μπορείτε να διαλέξετε μια επιπλέον καρδιά ή ένα κομμάτι stamina.

Όταν καθαρίσετε με τα στρατόπεδα και τα shrines, το Obliterator σπάει σε 4 κομμάτια και πέφτει κοντά στα divine beasts. Ο Kass, ο φτερωτός τύπος με το αρκοντεόν, θα σας πει ότι θα ήθελε να ολοκληρώσει την μπαλάντα των πρωταθλητών που είχε ξεκινήσει ο δάσκαλός του και θα προσπαθήσει να πάρει πληροφορίες για να τη συμπληρώσει. Θα πάτε οπότε σε αυτά τα σημεία όπου θα σας περιμένει από ένα κτίσμα, το καθένα εκ των οποίων έχει τρεις φωτογραφίες περιοχών και τρεις αποστολές για να κάνετε σε αυτές. Αυτό το σημείο του dlc είναι που πραγματικά σας εντάσσει ξανά στον τίτλο. Θα αναρριχηθείτε, θα κολυμπήσετε, θα νικήσετε νέους γιγάντιους εχθρούς όπως το Mundoking και ένα πυρακτωμένο Talus και γενικά θα χαθείτε πάλι στον απέραντο χάρτη του τίτλου. Δεν είναι εύκολη η υπόθεση του να βρείτε την κάθε περιοχή που απεικονίζεται και θα χρειαστεί προσπάθεια, αλλά αυτή είναι και η μαγεία ενός πραγματικά ανοιχτού κόσμου. Τελειώνοντας και τις τρεις αποστολές κάθε σημείου, θα πολεμήσετε 4 εχθρούς από τα παλιά, οι οποίοι πλέον έχουν νέες επιθέσεις και μια κάπως μεγαλύτερη δυσκολία. Για κάθε μία νίκη σας, θα μάθετε την ιστορία της επιστράτευσης των πρωταθλητών εκ μέρους της Zelda και το πώς δέχτηκαν στο παρελθόν το καθήκον τους, ενώ θα αναπτυχθούν οι ικανότητες που έχετε από αυτούς αφού θα απαιτούν λιγότερο χρόνο για να φορτίσουν.

Δεν τελειώνετε όμως εδώ, καθώς σας περιμένει ένα επιπλέον divine beast ως τελευταία αποστολή, δηλαδή ένα νέο και σχετικά πολύπλοκο dungeon και ένας εχθρός που δε θα περιμένατε και δε θα σας αποκαλύψω. Όταν καταφέρετε και αυτό, τότε η περίφημη μοτοσυκλέτα master cycle zero θα γίνει δική σας και θα μπορείτε να κάνετε όσα βρουμ βρουμ θέλετε στο Hyrule…

Είναι λοιπόν αυτό το δεύτερο μέρος ό,τι περίμενα; Όχι είναι η προσωπική μου απάντηση. Ευελπιστούσα για μια καινούργια περιοχή ή ένα ταξίδι στο παρελθόν όπου θα ζούσα τα γεγονότα των πρωταθλητών, της ανόδου του Ganon και της ήττας ή ακόμη και αποστολές όπου θα λάμβανα το ρόλο των Champions. Από πλευράς ιστορίας δε θα χάσετε κάτι αν δεν παίξετε το dlc και δε θα κερδίσετε καινούργια γνώση.

Πολύ δυνατό!

8
Προσθήκη νέων στοιχείων:
8
Επέκταση ενασχόλησης με το κυρίως παιχνίδι:
8

Σχόλια χρηστών:
  1. Πόσα πράγματα έχουν να ανακαλυφθούν ακόμα για αυτό το παιχνίδι... Εδώ στο Ocarina of Time που έχει κυκλοφορήσει τόσα χρόνια και ακόμα βρίσκουν glitches κλπ!
    Το πιο εντυπωσιακό είναι ότι ποιο παιδί το είχε αναφέρει εδώ , δεν θυμάμαι - ο rockas νομίζω, ότι υπάρχει άλλος renderer από πίσω που κρασάρει κάπως και βγαίνει ο κανονικός renderer μπροστά που δεν είναι ο γνωστός cell-shaded.

    Α μωρή Nintendo θα μας τρελάνεις.





    Παράθεση Αρχικά καταχωρημένο από jousis
    Εμφάνιση Μηνύματος

    Σωστά όλα αυτά αλλά το άρθρο αφήνει να εννοηθεί ότι κάνανε κάτι πρωτοποριακό. Ενώ απλά φτιάξανε ένα δικό τους physx.

    Το εντυπωσιακό είναι ότι όλα αυτά παίζουν μια χαρά σε ένα τάμπλετ!



    Για μέτρα και σταθμά low-wattage κονσόλας/Nintendo/open world game, ναι, είναι εντυπωσιακό.

    Mην ξεχνάς τις δηλώσεις Nintendo περί δυσκολίας στο HD development και τα περί GPGPU... προφανώς τους πήρε χρόνο όλη αυτή η διαδικασία εκπαίδευσης του προσωπικού, γι' αυτό και άργησε να βγει:

    https://www.nintendo.co.uk/Iwata-Ask...ms-759323.html
    Σωστά όλα αυτά αλλά το άρθρο αφήνει να εννοηθεί ότι κάνανε κάτι πρωτοποριακό. Ενώ απλά φτιάξανε ένα δικό τους physx.

    Το εντυπωσιακό είναι ότι όλα αυτά παίζουν μια χαρά σε ένα τάμπλετ!





    Παράθεση Αρχικά καταχωρημένο από TechPriestNS
    Εμφάνιση Μηνύματος

    To ότι phySX είναι θεόβαρο και τα λοιπά δεν σημαίνει ότι είναι unoptimized. Βέβαια έπαιξε και το γεγονός ότι έπρεπε να δικαιολογήσουμε και την αγορά της AGEIA αλλά οκ. - Αφού τα ξέρεις να μην επεκταθώ.

    Havok θα είναι το επόμενο BOTW. Με την κανονική έννοια της λέξης όχι της τεχνολογίας



    Τι να σου πω, οι ίδιοι που τα τρέχουν όλα αυτά (PhysX, GimpWorks κλπ.) παραδέχονται ότι δεν είναι ιδιαίτερα optimized, για να τους σπρώχνουν συνεχώς σε αγορά νέου hardware...
    To ότι phySX είναι θεόβαρο και τα λοιπά δεν σημαίνει ότι είναι unoptimized. Βέβαια έπαιξε και το γεγονός ότι έπρεπε να δικαιολογήσουμε και την αγορά της AGEIA αλλά οκ. - Αφού τα ξέρεις να μην επεκταθώ.

    Havok θα είναι το επόμενο BOTW. Με την κανονική έννοια της λέξης όχι της τεχνολογίας





    Παράθεση Αρχικά καταχωρημένο από jousis
    Εμφάνιση Μηνύματος

    Τί διαφορετικό κάνουν από την physx?
    Οι άλλοι δεν το χρησιμοποιούσαν για particles και γρασίδι;



    Το PhysX είναι θεόβαρο, unoptimized, δεν παίζει σε AMD, θέλει 2η GPU ειδικά για physics. Το Zelda BoTW τρέχει σε σύστημα των 35W με semi-custom Radeon 4XXX (ούτε καν GCN, VLIW-κάτι είναι) με low-level API (GX2) που δεν υπάρχει σε αντίστοιχες PC GPUs (τα Mantle/DX12/Vulkan απαιτούν GCN).

    Tech demos με γρασίδι έχουν υπάρξει από πολύ παλιά αν θυμάσαι, αλλά όχι στο ίδιο scope (open world game με real time physics όπου το γρασίδι το κόβεις/καις):



    (στατικό γρασίδι με T&L engine, πολύ εντυπωσιακό για την εποχή του)



    (συνέργεια Cell SPUs για physics + GeForce 7 vertex shaders)
    Τί διαφορετικό κάνουν από την physx?
    Οι άλλοι δεν το χρησιμοποιούσαν για particles και γρασίδι;

Δείτε επίσης:

1.443 Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση