FanArticles Άρθρα 4

Μπλε ωκεανοί και κόκκινοι…(N)indies - Μέρος 3ο

Βρείτε με σε

Braveheart1980

Super Moderator at ninty.gr
Γεννημένος στην Hyrule, καταδικασμένος να κυνηγά μανιτάρια, headshots και hidden objects! Ευτυχώς που υπάρχει και το πάνω-πάνω, κάτω-κάτω, αριστερά-αριστερά .... Απορίας άξιο το γεγονός πως με αντέχουν οι γύρω μου...
Braveheart1980
Βρείτε με σε

Αυτά όλα τα θετικά βέβαια δεν έρχονται από μόνα τους και ούτε στην Indie σκηνή είναι όλα ρόδινα, ούτε η μεγάλη παρουσία των Indie Developers, συνιστά, ορίζει αν θέλετε την Nintendo και την στρατηγική της, σήμερα.

Κάθε άλλο – θα μπορούσε κάποιος να πει ότι  η μεγάλη έκθεση της Nintendo, στην Indie σκηνή, ενέχει και η ίδια από μόνη της, κινδύνους όπως π.χ. Branding. Δεν πιστεύω ότι θα περάσει πολύ καιρός, όπου θα αρχίσουν να ακούγονται τα πρώτα: «To Switch είναι για Indie και Nintendo παιχνίδια μόνο…», αν δεν αλλάξει κάτι.

Οι indies όμως, κατ’ ελάχιστον και αυτήν την στιγμή είναι, οι “3rd party” στην θέση των 3rd party, έτσι ώστε να κερδίσει χρόνο η μηχανή παραγωγής παιχνιδιών της Nintendo και να αρχίσει να παράγει σταθερά παιχνίδια, μέχρι να ευθυγραμμιστεί, με την όποια μορφή θα έρθει η υποστήριξη των 3rd party με την συμβατική έννοια.

 Ταυτόχρονα όμως  και ίσως σημαντικότερο είναι ότι απευθύνονται και σε ένα άλλο κοινό, για το οποίο το gaming είναι και θέλουν να είναι απλό, κατανοητό, μικρό και προπαντός όσο πιο φθηνό γίνεται – αν όχι δωρεάν με μοντέλα free to play.

Η τωρινή κατάσταση της δυτικής βιομηχανίας ειδικά την εποχή μας που υιοθετεί μοντέλα αμφισβητούμενα από μεγάλη μάζα των gamer (lootboxes, DLC τύπου Pay to Win, μεγάλοι χρόνοι παραγωγής), αν δεν οδηγήσει αργά ή γρήγορα σε εγκατάλειψή της από τους χρήστες της ή γιατί όχι και σε μια διαφαινόμενη «φούσκα» για πολλούς ,  αν μη τι άλλο, δίνει ζωτικό χώρο να ανέλθουν ακόμα πιο δυναμικά ως αγορά οι Indie Developers, αντικαθιστώντας το «παλιό». Και ο νοών νοείτο…

Τέλος ο παράγοντας δε Quality of Games (δεν τον παρέλειψα εσκεμμένα), αυξάνεται εκθετικά ακόμα και σε τομείς όπως τα γραφικά για παράδειγμα (unravel) ή του ήχου (Subnautica), καθώς η αγορά όπως κάθε άλλη , αυτορυθμίζεται.

 

(Παιχνίδια με πολλαπλάσια budget έχουν πολλά να ζηλέψουν από αυτό.)

Σελίδες: 1 2 3 4 5

Σχόλια χρηστών:
  1. Η φαση ειναι πως οσο διαβαζα το σεντονι του priest παρατηρησα πως πισω η μπατονετα ειναι μιση μπλε μιση κοκκινη. 😛
    Tελικα το μπατονετα ειναι μπλε ή κοκκινος ωκεανος;
    Θυμίζω πως αύριο 07/03/2018 στις 20.00 θα έρθει το δεύτερο μέρος του άρθρου!
    Ωραίο άρθρο με καλό και στρωτό γράψιμο και αρκετό υλικό για "ανάπτυξη".
    Για την ώρα προτιμώ να μην μπω στην ουσία μέχρι να ολοκληρωθεί αφού έχω την εντύπωση πως έχει ακόμα πολλά και ενδιαφέροντα να θίξει για τα θέματα που καταπιάνεται. Για την ώρα περιορίζομαι να πω, πως είναι παράδειγμα προς μίμηση για το πως μπορεί να στηριχθεί η κοινότητα από τα απλά της μέλη.
    Εξαιρετική δουλειά Tech, περιμένουμε την συνέχεια...
    Ωραιο αλλα περιμενουμε και τη συνεχεια. Σειρα θα εχει ο Altair 😛
    Πολύ ωραίο τεκ . Περιμένουμε την συνέχεια . Να σαι σιγουρος ότι μπορείς να καλύψεις τα κενά που έχεις αφήσει . Είναι τόσο ποιοτικά τα παιχνίδια της νιντεντο όπως έχεις ήδη καταλάβει ,που μπορείς ανετα να παίξεις παιχνίδι snes σήμερα και να ναι από τις ομορφότερες gaming εμπειρίες σου .
    Μπράβο tech. Ωραία γραφή. Αναμένω να διαβάσω τη συνέχεια...
    Ενδιαφέρον άρθρο!
    Αν δεν το ήξερα όλο θα ανυπομονούσα πολύ περισσότερο!
    Ένα μπράβο σε κάθε περίπτωση στον Tech για το άρθρο!
    Και μην ξεχνάτε περιμένουμε και τα δικά σας άρθρα!

Δείτε επίσης:

Αφήστε μια απάντηση