Nintendo 3DS Ειδήσεις

Δήλώσεις του Sakamoto για το Samus Returns και τα Metroid

Δήλώσεις του Sakamoto για το Samus Returns και τα Metroid

Συνέντευξη παραχώρησε ο Yoshio Sakamoto, γνωστός για τη συμμετοχή του στα 2D Metroid, στην ισπανική ιστοσελίδα HobbyConsolas.

Εκεί ρωτήθηκε για την ανάπτυξη του Metroid: Samus Returns, γιατί δεν υπήρξε 2D Metroid στο DS, γιατί άργησε τόσο στο 3DS και τι θα γίνει στο Switch και ανέφερε:

– Η μεγαλύτερη πρόκληση για το Metroid: Samus Returns ήταν να ξεπεράσει τη φήμη των προηγούμενων επεισοδίων στη σειρά και τις αναμνήσεις των οπαδών τους
– Υπήρξαν οι συνήθεις δυσκολίες που συναντά κανείς στην ανάπτυξη ενός παιχνιδιού
– Το Metroid έχει εξελιχθεί σε όλους τους τομείς, είτε πρόκειται για gameplay, γραφικά, κλπ.
– Ευχαριστεί τους οπαδούς που επέτρεψαν την εξέλιξη του Metroid
– Αν εξέτασε τη σειρά Prime όταν ανέπτυξε το remake του Metroid 2: “Απολύτως»
– Το Samus Returns χρησιμοποιεί ήχους από το Metroid Prime και τραγούδια από το Super Metroid. Ο Sakamoto αισθάνεται ότι υπάρχουν ορισμένοι ήχοι που ταιριάζουν καλά με ορισμένα πράγματα, οπότε ήταν αναπόφευκτο να χρησιμοποιηθούν οι ίδιοι ήχοι και μελωδίες.
– Δεν υπήρξε ποτέ ένα 2D Metroid στο DS λόγω των τεχνικών προδιαγραφών του συστήματος, οπότε φαίνεται ότι ο Sakamoto αισθάνθηκε ότι το σύστημα δεν θα ήταν σε θέση να πραγματοποιήσει το όραμά του
– Χρειάστηκε αρκετός χρόνος για ένα 2D Metroid να εμφανιστεί στο 3DS λόγω διαφόρων περιστάσεων, όπως το να μην μπορεί να έχει την κατάλληλη ομάδα
– Το Samus Returns ήταν στο 3DS αντί για το Switch για να εκμεταλλευτεί το στερεοσκοπικό 3D και τις δύο οθόνες
– Ενδιαφερόταν από καιρό για ένα interface στο οποίο ο χάρτης μπορεί πάντα να εμφανίζεται και να χρησιμοποιείται η οθόνη αφής
– Το Switch είναι μία ελκυστική πλατφόρμα, στην οποία υπάρχουν πολλές δυνατότητες
– Δεν μπορεί να πει τίποτα για την ανάπτυξη ενός νέου 2D Metroid στο Switch, αλλά πάντα έχει στο νου του πιθανές επιλογές
– Αναφορικά με το σπάσιμο των παραδοσιακών κανόνων του Metroid, όπως το Zelda: Breath of the Wild, ο Sakamoto προσπαθεί πάντα να βρει νέους τρόπους προσέγγισης των παιχνιδιών ανεξάρτητα από τον τίτλο στον οποίο εργάζεται
– Ήθελε να υλοποιήσει το remake του Metroid 2, καθώς πρόκειται για ένα σημαντικό κομμάτι της σειράς και ήθελε περισσότεροι οπαδοί να γνωρίζουν την ιστορία, αφού έχουν περάσει περίπου 20 χρόνια από την αρχική έκδοση
– Η MercurySteam έδωσε μια πρόταση και σκέφτηκε ότι ήταν ενδιαφέρον να συνεργαστεί μαζί τους για το remake
– Δεν υπήρχαν δυσκολίες με το γεγονός ότι η MercurySteam βρισκόταν στην Ισπανία, καθώς οι δύο πλευρές μιλούσαν τακτικά και η ανάπτυξη συνεχιζόταν 24 ώρες την ημέρα καθώς, λόγω διαφοράς ώρας, όταν η μία πλευρά εργαζόταν η άλλη ξεκουραζόταν
– Η Samus δε μιλάει στο Samus Returns γιατί δε χρειάζεται
– Ο ρόλος της Samus αλλάζει ανάλογα με το θέμα του κάθε παιχνιδιού
– Το ίδιο ισχύει και για την προσέγγιση του τρόπου αφήγησης
– Οι εικόνες που μπορούμε να ξεκλειδώσουμε στο παιχνίδι, με το Chozo και την τελική σκηνή, φαίνεται να υποδηλώνουν κάτι για τη φυλή. Ο Sakamoto λέει μόνο ότι πράγματι υποδηλώνουν κάτι, αλλά θέλει τους οπαδούς να προσπαθήσουν να καταλάβουν τι σημαίνει αυτό
– Η MercurySteam είχε την ιδέα να είναι ο Ridley το τελευταίο boss του Samus Returns
– Σκέφτηκε ότι αυτό θα εκπλήξει τους οπαδούς και θα το απολαύσουν, οπότε ενέκρινε την ιδέα
– Λέει ότι τα 2D Metroid που δουλεύει είναι διαφορετικές σειρές από τα Prime και δεν υπάρχει άμεση σύνδεση μεταξύ των ιστοριών τους
– Όταν ξεκίνησε η σειρά Prime, συμφώνησε με τους παραγωγούς της ότι πρέπει να προσπαθήσουν να διατηρήσουν τη χρονολογική σειρά και ένα ελάχιστο επίπεδο συνέπειας, αλλά επίσης να είναι ελεύθεροι να δημιουργήσουν τα παιχνίδια που θεωρούν κατάλληλα
– Είναι πολύ περήφανος για το Samus Returns, γιατί πρόκειται για ένα νέο 2D Metroid που έλαβε πολύ καλές κριτικές, και δούλεψε με μια καλή ομάδα

Αφήστε μια απάντηση