Άρθρα Γενικά για τη Nintendo

Metroid 2 Remake.

Metroid 2 Remake.

Metroid 2 Remake

Eπιβεβαίωση

Για μερικά χρόνια, ο indie developer Milton Guasti δουλεύει πάνω σε ένα fan-project γνωστό ως AM2R ή Another Metroid 2 Remake αλλά τι πλάνα είχε ακριβώς η Retro για το Metroid 2;

Μέλος της Retro ο οποίος ήταν ενεργός στην ανάπτυξη του τίτλου Ben Sprout ανέφερε:

Πάντα είχα τη σκέψη να φτιάξουμε ένα όμορφο Metroid 2 remake. Μια ομάδα ατόμων στη Retro το συζητήσαμε να το φτιάξουμε σαν side project. Δεν βγήκε τίποτα από αυτή την απόφαση.”

Στην συνέχεια αναφέρει:

Ακόμα πιστεύω ότι ένα remake σε 3D sidescroller (τύπου Shadow Complex) θα ήταν αρκετά διασκεδαστικό.

Βλέποντας το βιογραφικό του κύριου Sprout (δούλεψε στη Retro από το 2004 έως το 2008) μπορούμε να καταλάβουμε για ποια πλατφόρμα το προόριζαν το παιχνίδι.

Ακύρωση του τίτλου:

Οι συζητήσεις για ένα Metroid 2 Remake δεν κατέληξαν σε παιχνίδι. Οι πιθανοί λόγοι είναι:

Η Nintendo μπορεί να απέρριψε την ιδέα.

Μπορεί η Nintendo να απέτρεψε την ιδέα για το Metroid Primer Hunters ή το Metroid Prime Pinball.

Η Retro Studios αποφάσισε να μην ξεκινήσει το project.

Μπορεί ένα μικρό μέρος του προσωπικού να είχε κάποιο ενδιαφέρον με αποτέλεσμα τα υψηλόβαθμα στελέχη να να μην επέτρεψαν την ανάπτυξη του.

Η Retro Studios δεν είχε αρκετό προσωπικό δυναμικό.

Με τη Retro Studios να δουλεύει μανιωδώς στο Metroid Prime 2 & 3, υπάρχει η πιθανότητα να μην είχαν το απαραίτητο προσωπικό για να αναπτυχθεί το παιχνίδι.

Το ταλέντο της Retro Studio στα 2D παιχνίδια είναι εξίσου καλό με το 3D τους. Με την προσέγγιση τους στο Metroid Prime, να επεκτείνουν την επιτυχημένη συνταγή του Metroid πάρα να ανακυκλώσουν τις παλιές ιδέες, μας υποδηλώνει ότι η προσέγγιση τους στο Metroid 2 Remake θα ήταν πανέμορφη.

Το ταλέντο της Retro για αφήγηση μέσω του περιβάλλοντος μπορεί να μας έδινε ένα νέο δραματικό βάθος για τη Samus. Φανταστείτε να σκανάρετε την ιστορία των Chozo για να ανακαλύψετε πως και γιατί δημιούργησαν την φυλή των Metroid.

 

 

Αφήστε μια απάντηση