Άρθρα Γενικά για τη Nintendo Ειδήσεις

Μήπως η Nintendo επιδιώκει να τερματίσει την εξάρτηση της από τους οραματιστές;

Μήπως η Nintendo επιδιώκει να τερματίσει την εξάρτηση της από τους οραματιστές;
Braveheart1980
Βρείτε με σε

Η Nintendo αποφάσισε να χρησιμοποιήσει  έναν βετεράνο επιχειρηματικού σχεδιασμού για να αντικαταστήσει τον συνταξιούχο πρόεδρο της, με την ελπίδα ότι η επιχειρησιακή του τεχνογνωσία, παρά η χαρισματική του ηγεσία, είναι αυτό που χρειάζεται, καθώς τα smartphones αλλάζουν το τοπίο των βιντεοπαιχνιδιών.

Ο Shuntaro Furukawa θα αναλάβει καθήκοντα προέδρου στις 28 Ιουνίου. Ο απερχόμενος επικεφαλής Tatsumi Kimishima θα μεταβεί σε συμβουλευτικό ρόλο.

Ο Furukawa θα διαχωρίσει τα καθήκοντα διαχείρισης με τον Shinya Takahashi, επικεφαλή του προγραμματισμού και ανάπτυξης , και τον Ko Shiota, επικεφαλή της ανάπτυξης υλικού. Θα χρησιμοποιήσει επίσης τον Shigeru Miyamoto σε καίρια σημεία, ο οποίος θα υποστηρίξει τη νέα ομάδα ηγεσίας.

Τα κέρδη χτύπησαν … ταβάνι για το το έτος που έληξε στις 31 Μαρτίου, όπως δήλωσε ο Kimishima σε συνέντευξη Τύπου στις 26 Απριλίου.

Και έτσι σκέφτηκα ότι μπορώ να κάνω τη μεταβίβαση στην επόμενη γενιά νωρίτερα από ό, τι είχε προγραμματιστεί“, ανέφερε.

Οι πωλήσεις υπερδιπλασιάστηκαν σε ετήσια βάση σε 1,05 τρισεκατομμύρια γιεν (9,66 δισ. Δολάρια) και το καθαρό κέρδος σημείωσε άνοδο 36% στα 139,5 δισ. Γιέν, κυρίως λόγω του του Nintendo Switch. Τα καθαρά κέρδη αυξήθηκαν κατά 18% σε 165 δισ. Γιέν κατά τη χρήση αυτή.

Η Nintendo κυβέρνηθηκε για χρόνια από ισχυρούς, ειλικρινείς ηγέτες που εξαρτιόνταν σε μεγάλο βαθμό από τα δικά τους ένστικτα. Ο προκάτοχός του Kimishima, ο μέγιστος Satoru Iwata ανέλαβε από την ιδρυτική οικογένεια των Yamauchi σε ηλικία μόλις 42 ετών. Ο μεγαλοφυής προγραμματιστής “πήρε τον έλεγχο των πάντων από την ανάπτυξη μέχρι τις επιχειρήσεις“, σύμφωνα με πρώην διευθυντικό στέλεχος και κατευθύνε τη Nintendo μέχρι τον πρόωρο θάνατό του το 2015 στην ηλικία των 55 ετών. Η απώλεια του Iwata “ήταν ένα μεγάλο πλήγμα “, ανέφερουν κείμενες πηγές.

Όταν ο Kimishima, ένας βετεράνος της πρώην Sanwa Bank, τοποθετήθηκε ως πρόεδρος, είπε στους κοντινούς του ανθρώπους του ότι δεν σκόπευε να παραμείνει για πολύ. Ο πρώτος χρόνος  δεν ήταν εύκολος. Το κέρδη εξάλλου βυθίστηκαν κατά το 2015.

Ο Kimishima εργάστηκε για το υπόλοιπο της θητείας του για να κάνει την εταιρεία λιγότερο εξαρτημένη από έναν ισχυρό-χαρισματικό επικεφαλή.

Η Nintendo ανήγγειλε τον Απρίλιο του 2016 ότι θα δημιουργήσει μια ομάδα εκτελεστικών στελεχών, την οποία ο πρόεδρος συνέβαλε στη δημιουργία της, με πολλά και υποσχόμενα ταλέντα.

Ο πρόεδρος επίσης ακολούθησε το Switch, πνευματικό τέκνο του Iwata, στη δημιουργία του. Οι αποφάσεις του σχετικά με το χρονοδιάγραμμα της κυκλοφορίας του, καθώς και εκείνες που περιβάλλουν την παραγωγή και τις πωλήσεις, έδωσαν στο σύστημα το κύρος και την αναγνώριση που το Wii U δεν είχε επιτύχει ποτέ . Από την πλευρά του λογισμικού, ο Kimishima χαλάρωσε το χρονοδιάγραμμα ανάπτυξης για το “Legend of Zelda BoTW” σε πέντε χρόνια από το αρχικά προγραμματισμένοη δύο ή τρίων ετών. Αυτός ο επιπλέον χρόνος επέτρεψε στους προγραμματιστές να συνειδητοποιήσουν πλήρως τη δυναμική του παιχνιδιού και να συγχρονίσουν την κυκλοφορία του τίτλου με το ντεμπούτο του Switch. Μια σειρά άλλων κορυφαίων τίτλων για την πλατφόρμα συνέβαλαν στη συνεχή επιτυχία της.

Ο Kimishima είναι έτοιμος να δώσει τη Nintendo σε νέα χέρια. Ο Furukawa, αν και δεν είναι χαρισματικός οραματιστής, όπως εκ φύσης ήταν ο Iwata, θεωρείται ιδανικός ηγέτης για μια εταιρεία που επί του παρόντος στερείται μεσοπρόθεσμου σχεδίου διαχείρισης.

O νέος πρόεδρος Shuntaro Furukawa!

Ως βετεράνος στον πολυετή σχεδιασμό, έχει την αίσθηση του πότε να αφήσει τα projects να κυκλοφορήσουν και πότε πρέπει να μπουν σε δεύτερη μοίρα.

Αυτές οι δεξιότητες είναι απαραίτητες σε μια εποχή που η φύση της επιχείρησης βιντεοπαιχνιδιών αλλάζει. Το εισιτήριο στη δόξα της εταιρείας  ήταν το NES, το οποίο κυκλοφόρησε στην Ιαπωνία ως οικογενειακός υπολογιστής το 1983. Ωστόσο, μέχρι το 2016, η αγορά παιχνιδιών smartphone στην Ιαπωνία είχε αυξηθεί στα 969 δισ. Γιεν, σχεδόν τριπλάσια από εκείνη των παιχνιδιών

Το Switch αντιπροσωπεύει ένα μεγάλο μέρος της συνολικής μας δραστηριότητας“, δήλωσε ο Furukawa.

Πρέπει να προωθήσουμε εναλλακτικές λύσεις, συμπεριλαμβανομένων των παιχνιδιών smartphone.

Αφήστε μια απάντηση