Nintendo Switch Wii U Άρθρα Ειδήσεις 15

[Editorial] Το μόνο που χρειάζεται το ΝΧ είναι γραφική δύναμη;

Βρείτε με σε

Braveheart1980

Super Moderator at ninty.gr
Γεννημένος στην Hyrule, καταδικασμένος να κυνηγά μανιτάρια, headshots και hidden objects! Ευτυχώς που υπάρχει και το πάνω-πάνω, κάτω-κάτω, αριστερά-αριστερά .... Απορίας άξιο το γεγονός πως με αντέχουν οι γύρω μου...
Braveheart1980
Βρείτε με σε

Εντάξει φίλοι gamers, το καταλάβαμε ίσως και κάπως επώδυνα : όχι άλλα gimmicks, όχι πια! Η Nintendo έχει ξοδέψει τις τελευταίες 2-3 gaming γενιές, όντας ξεχωριστή ή και παράξενη, αν αφουγκραστούμε χαρακτηρισμούς ανταγωνιστών της και ίσως έχει έρθει η ώρα για επιστροφή στις βασικότερες gaming ανάγκες μας: Μια δυνατή κονσόλα που θα κάνει ότι ο ανταγωνισμός και ακόμα παραπάνω χωρίς περιορισμούς ή/και αγκυλώσεις!


 

Για να ξεκινήσουμε ορθά την όποια αναδρομή το Wii δεν ήταν η αρχή της αναζήτησης της Nintendo να είναι διαφορετική.

Αυτό έγινε πριν από 20 χρόνια: το έτος δηλαδή κυκλοφορίας του Nintendo 64.

Nintendo-64-wController-L

 

Ενώ τα άλλα συστήματα ήταν εφοδιασμένα με το (τότε) νέο και φανταχτερό CD, το Ν64 ακόμα επέμενε στην κλασική μορφή κασέτας. Εδώ, είδαμε το πρώτο πραγματικό σημάδι της Nintendo να διαφοροποιηθεί και να επαναστατήσει  από την υπόλοιπη gaming βιομηχανία, ωστόσο οι developers δεν ήταν ευχαριστημένοι.

Και όχι για τη δύναμη του Ν64: το Ν64 ήταν στην πραγματικότητα ένα αρκετά ισχυρό σύστημα, αλλά η συνεχής χρήση catridge κατέστησε πρακτικά αδύνατη (ή, τουλάχιστον, απίθανη) την κυκλοφορία  ορισμένων παιχνίδιων λόγω περιορισμένης χωρητικότητας αποθήκευσης.

GameCube-Console-Set

 

Το ίδιο το Gamecube θα βρεθεί σε παρόμοια κατάσταση: ο συνδυασμός με το υποτονικό online  και το  «παιδικό» design – σχεδιασμό, όπως και το σύστημα που χρησιμοποιούσε  mini-δίσκους αντί για DVD (που μάλιστα γύριζαν και ανάποδα)

Από τα ανωτέρω γίνεται εύκολα αντιληπτό πως η  Nintendo δεν αποφάσισε έτσι απλά να ακολουθήσει το δικό της δρόμο μόνο μέσα στην τελευταία δεκαετία. Για την ακρίβεια το έχει κάνει τις δύο τελευταίες δεκαετίες. Πολύ δεν είναι; Αναλογιστείτε τους πρώτους χρήστες του Ν64. Πλέον έχουν μεγαλώσει έχουν δουλειές και παιδιά. Τόσο είναι τα 20 χρόνια που μεσολάβησαν, από τότε μέχρι σήμερα.

Αυτό δείχνει ακριβώς πόσο καιρό η Nintendo έχει αρχίσει να κινείται ενάντια στο ευρύ gaming πλήθος. Αν και αυτό λειτούργησε σαφώς προς όφελος της εταιρείας με το Wii, είναι δύσκολο αν κοιτάξουμε πίσω να δούμε σε αυτήν την νοοτροπία μια διαχρονική  επιτυχία.

Η αναμφισβήτητη και απίστευτα υψηλή δημοτικότητα του Wii  αποδείχθηκε μεγάλη ανακούφιση για την εταιρεία και τους επενδυτές της, αλλά με κόστος τις μακροπρόθεσμες βλάβες, όπως φαίνεται με την πορεία του Wii U

Η εικόνα αποτυπώνει την Wii U πραγματικότητα σε αριθμούς
Η εικόνα αποτυπώνει την Wii U πραγματικότητα σε αριθμούς, έστω και χωρίς απόλυτη ακρίβεια

Ενώ το PlayStation και Xbox σταδιακά άρχισαν να μοιάζουν όλο και περισσότερο μεταξύ τους, η Nintendo εμμένει  να κάνει τα πράγματα με τον δικό της τρόπο. Οι οπαδοί της Nintendo, όπως και ο γράφων εξάλλου, έχουμε στηρίξει τις προσπάθειές της, αλλά ακόμα και σε ανεπτυγμένες και gaming πολιτισμένες χώρες, ο αριθμός των Nintendo Fans ωχριά σε σχέση με τα στρατόπεδα της Microsoft και της Sony. Αυτή είναι άλλη μια πραγματικότητα που πρέπει η Nintendo να αντιμετωπίσει με το NX, και είναι μια δύσκολη αλλά όχι ακατόρθωτη σε καμία περίπτωση μάχη.

Η Nintendo έχει χάσει ένα πραγματικό επίπεδο σεβασμού στην αγορά.

Ως απόδειξη αυτού, απλά ρίξτε μια ματιά σε μερικούς παράγοντες που, ενώ είναι αρκετά μικροί, παίζουν μεγάλο ρόλο στην όλη εικόνα. Εάν μπείτε σε σχεδόν οποιοδήποτε site που πουλά games, θα δείτε ότι το τμήμα για τη Nintendo είναι σχεδόν πάντα πίσω από αυτό των άλλων. Αυτό μπορεί ακόμα να δει σε λιανοπωλητές κυρίως στη χώρα μας, οι οποίοι έχουν γενικά τμήματα της Nintendo μακριά και προς τις πίσω γωνίες των καταστημάτων τους.

Το NX δεν πρέπει απλώς να είναι ένα ισχυρό σύστημα, προκειμένου να έχει η μαμά Nintendo μια πραγματική πιθανότητα επιτυχίας-πρέπει να είναι ελκυστικό σε όλα τα μέτωπα.

Πρέπει να είναι σε θέση να κάνει οποιονδήποτε και κάθε gamer να αισθάνεται πραγματικά υποχρεωμένος να ανέχεται ακόμη και τη σκέψη του να κάθεται το ΝΧ κάτω από τις τηλεοράσεις μας. Αν το σύστημα είναι ισχυρό τότε αυτό είναι μόνο η μισή μάχη.  Ακόμα και έτσι όμως οι developers  θα είναι σε θέση να δημιουργήσουν παιχνίδια χωρίς περιορισμούς, και αν ναι πως θα ξεπεράσουν εύκολα και άμεσα το γεγονός πως επί 20 χρόνια η Nintendo τους είχε γυρίσει -κακά τα ψέμματα- την πλάτη;

Τόσο το PlayStation όσο και το Xbox έχουν ναι μεν μεγάλες αποκλειστικότητες, αλλά τα πιο δημοφιλή / επικερδή franchises σε αυτές τις πλατφόρμες αποτελούνται κυρίως από παιχνίδια που γίνονται από τρίτους προγραμματιστές (Ubisoft, Activision, EA και Bethesda, μεταξύ τόσων άλλων).

Σε αυτά τα τελευταία 20 χρόνια, η ίδια η Nintendo ήταν η κύρια πηγή στήριξης για τα συστήματα της: η Nintendo έχει κάνει δικά της αποκλειστικά παιχνίδια της για τη δική της πλατφόρμα. Αυτό επέτρεψε τη Nintendo να έχει συνεχώς μια σταθερή ροή των κερδών. Ακόμη και με αρκετά μικρό αριθμό εγκατεστημένων χρηστών όπως η βάση του Wii U, η Nintendo έχει ακόμη καταφέρει να γυρίσει στα κέρδη μόνο και μόνο επειδή πούλαγαν οι τίτλοι της. Αυτή η αυτάρκης κατάσταση είναι πιθανόν ένας αρνητικός παράγοντας για τρίτους προγραμματιστές : δεν έχουν την ίδια ελευθερία που έχουν στις άλλες πλατφόρμες, ή τουλάχιστον έτσι βαυκαλίζονται.

Ακόμη και αν το NX καταφέρνει να βρίσκεται στην «κόψη του ξυραφιού» ήτοι αυτό που λέμε στο cutting edge της τεχνολογίας, οι προγραμματιστές πρέπει ακόμη να πειστούν ότι υπάρχουν χρήματα που μπορούν να γίνουν (και) δικά τους.

Εκτός από αυτό, το υπόλοιπο του κόσμου των gamers πρέπει να πειστεί ότι δεν πρόκειται να είναι ένα άλλο Nintendo only gamning κουτί.

Το καλύτερο σενάριο που μπορώ να σκεφτώ είναι το εξής: το NX να έχει τις γραφικές δυνατότητες του ανταγωνισμού (και βάλε) αλλά τότε η Nintendo θα το τιμολογήσει και ανάλογα. Λόγω της ευκολίας ανάπτυξης, που όλες οι ΝΧ πηγές επικαλούνται, οι προγραμματιστές θα είναι διατεθειμένοι να κάνουν μια «δοκιμαστική λειτουργία»  για το πρώτο έτος (τουλάχιστον). Αν όλα πάνε καλά, οι παίκτες θα πρέπει να προσελκυθούν  ώστε να  να αγοράσουν το σύστημα και τα κέρδη να αυξηθούν σταδιακά. Ένα πολύ ωραίο σενάριο, όντως, αλλά κάποιος πρέπει ακόμα να εξετάσει το θέμα ίσως πιο ρεαλιστικά.

Δεν μπορείτε να πετάξετε  20 χρόνια ιστορίας και ούτε θα έπρεπε. Αν μη τι άλλο, πιστεύω ότι οι πρώτες ημέρες του NX θα είναι η αρχή της νέας ανόδου της Nintendo. Υπάρχουν πάνω από 60 εκατομμύρια αντίπαλες κονσόλες και υπάρχει ακόμα αρκετός χώρος  ο αριθμός αυτός να αυξηθεί, καθώς οι κονσόλες είναι ακόμα αρκετά νέες με πολλούς μεγάλους τίτλους στα σκαριά. Μην περιμένετε το NX να πουλήσει όπως σαν ζεστό ψωμάκι από την 1η ημέρα κυκλοφορίας του.

Ωστόσο είμαι πεπεισμένος ότι ο Πρόεδρος Kimishima έχει ένα στιβαρό πλάνο και ότι θα τα καταφέρει, αργά αλλά σταθερά!

Nintendo-2016-2

Πηγή

Σχόλια χρηστών:
  1. Προφανώς και το ποσοστό των casual players είναι μεγάλο και συνεχίζει να μεγαλώνει. Αυτό που λέω είναι ότι η Nintendo δεν μπορεί να ανταγωνιστεί τις άλλες επιλογές στο "άθλημά" τους, και κατ' εμέ πρέπει να συνεχίσει να αποκλίνει από το λεγόμενο red ocean. Το ότι δεν πέτυχε το Wii U δεν αναιρεί το γεγονός ότι πλατφόρμες όπως το Wii και το DS πέτυχαν ακριβώς επειδή ήταν "ahead of the curve". Δεν πετυχαίνουν όλες οι ιδέες, αλλά η λογική ήταν σωστή. Για να μην επαναλαμβάνομαι, agree to disagree. :p
    Ash_Pokemaster
    Δεν λέω ότι δεν υπάρχει και αυτή η αγορά, αλλά δεν θεωρώ ότι πρέπει να της δωθεί ιδιαίτερη προτεραιότητα. Κατ' εμέ ο γονιός που θέλει να πάρει μια κονσόλα για το παιδί του και να παίζει και ο ίδιος, θα συνεχίσει να προτιμάει την πιο mainstream επιλογή ανεξαρτήτως τιμής και περιεχομένου. Ακόμα και αν μιλούσαμε για μια περίπτωση διαφοράς τιμής 30-50%, το πιθανότερο είναι ότι ο λιγότερο ενημερωμένος πάλι θα επέλεγε το PS4 στη φάση που βρισκόμαστε.

    στην αμερικανική αγορά αυτο το ποσοστό ειναι πολύ μεγάλο. Οι γονείς δεν αγοράζουν την κονσόλα μόνο για το "παιδί" και για αυτους ειναι κατι με το οποίο δεν ασχολούνται. Εδώ μια κοπελια εφυγε απο την πολιτεια που ηταν γιατι βρήκε αλλού δουλειά και είπε οτι δεν πήρε μαζί της το xbox one γιατι οι γονείς της είχαν συνηθήσει να το χρησιμοποιουν σαν media server που δεν μπορούσαν να κάνουν χωρίς αυτό.
    και επίσης ναι μεν δινουν τρελή έμφαση στην τιμή αλλά ακόμα περισσότερο σε αυτο που λένε "bang for your buck". το ότι το ps4 ήταν 30 δολλάρια παραπάνω αλλά είχε περισσότερη γκάμα παιχνιδιών ηταν μεγάλο Plus για τον κυριούλη.
    το ότι τελικά πήραν το ps4 και όχι το xbox one ήταν οντως γιατι το κοριτσάκι είχε περισσότερους φίλους με Ps4...
    ετσι οπως είναι η αγορά τώρα το wii u ειναι απλά για τους Purists που γουστάρουν να παιζουν συγκεκριμένα παιχνίδια. και αν δεν αλλάξει η νιντεντο νοοτροπία και παραμεινει μια κονσόλα μόνο για αυτούς ... δεν θα πουλήσει και πάλι.
    phaerun
    Οταν πήγα στο gamestop να πάρω την προπαραγγελία μου για το darksouls 3 ήμουν μαζί με καμια 10αρια άλλους και περιμέναμε γιατι πριν απο έμας ήταν ενας μπαμπας με την κόρη του γύρω στα 8 με 9. Και ενώ στην αρχή ψηνόνταν και οι δύο να πάρουν wii u τελικά έφυγαν με ps4. Γιατί ήταν μόνο 30 δολλάρια διαφορά και γιατί το wii u δεν είχε αθλητικά παιχνίδια που ήθελε ο μπαμπάς να παίζει (nfl και mlb). Αν όμως το wiiu δεν ήταν 300 και ήταν πολύ φθηνότερο σαν το wii θα έιχε καλύτερη τύχη. Ναι το ξέρω ότι πληρώνεις στην ουσία το gamepad το οποίο δεν αξιοποιεί κανείς μέχρι τώρα σε ότι έχω παιξει εκτος απο το zombi u.

    Δεν λέω ότι δεν υπάρχει και αυτή η αγορά, αλλά δεν θεωρώ ότι πρέπει να της δωθεί ιδιαίτερη προτεραιότητα. Κατ' εμέ ο γονιός που θέλει να πάρει μια κονσόλα για το παιδί του και να παίζει και ο ίδιος, θα συνεχίσει να προτιμάει την πιο mainstream επιλογή ανεξαρτήτως τιμής και περιεχομένου. Ακόμα και αν μιλούσαμε για μια περίπτωση διαφοράς τιμής 30-50%, το πιθανότερο είναι ότι ο λιγότερο ενημερωμένος πάλι θα επέλεγε το PS4 στη φάση που βρισκόμαστε.
    Αν προσπαθήσουν να ικανοποιήσουν τους πάντες, δεν θα ικανοποιήσουν κανέναν. Η Nintendo πρέπει να επικεντρωθεί σε δύο πράγματα: 1. να κάνει τους Nintendo fans να αγοράσουν το NX άμεσα και 2. να φτιάξει το NX έτσι ώστε να μπορεί να αποτελεί και για όλους τους υπόλοιπους μια καλή επιλογή ως δεύτερη κονσόλα. Αυτό μπορούν να το πετύχουν με ένα σχετικά φθηνό σύστημα (με άλλα λόγια δεν υπάρχει λόγος να είναι bleeding edge σε tech) που παρεκκλίνει σημαντικά από τα άλλα (σε θέματα input, τίτλων, κοκ). Δεν υπάρχει καμία ανάγκη για multiplatform παιχνίδια που υπάρχουν αλλού, τουλάχιστον σε πρώτη φάση. Χρειάζονται δυνατά και "διαφορετικά" exclusives.
    Από 'κει και πέρα, ένα υψηλό adoption rate στον πρώτο χρόνο μπορεί να δημιουργήσει ένα "κύμα" που θα παροτρύνει και τους πιο casual players, όπως η περίπτωση του γονιού που αναφέρεις πιο πάνω. Αν το NX αποτελέσει "trend" όσο είναι ακόμα νέο, μόνο τότε μπορεί να γίνει mainstream. Και αν γίνει βέβαια mainstream, τότε θα αρχίσουν να υπάρχουν και παιχνίδια δεύτερης προτεραιότητα, όπως τα αθλητικά, τα ετήσια των Ubisoft / EA / Activision, κλπ. Ακριβώς το ίδιο έγινε με το Wii άλλωστε: μια πολύ φθηνή κονσόλα με έναν τίτλο - κλειδί για τους Nintendo fans (Twilight Princess) και ταυτόχρονα ένα ενδιαφέρον gimmick που την έκανε να "παρεκκλίνει" από τον ανταγωνισμό.
    phaerun

    btw ninja thread hijacking: starfox αν και ψηνομουν αρκετά στην αρχή να το πάρω day 1 εχω ακούσει ότι εχει φρίκη controls. ισχύει; γιατι αν ισχύει με βλέπω να το παιρνω σε κανα μήνα απο ebay :p

    Δύσκολα στην αρχή, αλλά μόλις τα μάθεις όλοι λένε ότι είναι σκέτη απόλαυση! Το είπε και ο Πρίτσκας στους Unboxholics, οπότε το πιστεύω 100%.
    Μα βρε παιδια προφανώς και θα έχει κάτι που δεν έχουν οι άλλοι και θα αποτελεί λόγο αγοράς. Θα έχει τους δικούς της τίτλους. Τώρα αγοράζεις ps4 ή xbox one ανάλογα με ποια αποκλειστικότητα σε ενδιαφέρει εκτός και αν εχεις την οικονομική δυνατότητα να πάρεις και τα δύο. Στην περασμένη γενια αγόραζα τα παιχνίδια ανάλογα με ποια κονσόλα παίζονταν καλύτερα, και αν ήταν το ίδιο, σε ποια κονσόλα τα εβρισκα πιο φθηνά.
    απλά πρέπει να κάνουν σωστή/λογική τιμολόγηση στα προιόντα τους. παιχνίδια που βγήκαν πριν απο 2.5 χρόνια ειναι παράλογο το να έχουν 60 δολλάρια καινούργια. πήρα το pokken tournament 35 δολλάρια με δωρεάν μεταφορικά απο ebay και έχει βγει πριν απο ένα μήνα. Ναι ήταν μεταχειρισμένο, αλλά σε ενα μήνα αν δεν ειναι σχιζοφρενής δολοφόνος ο άλλος τι να κάνει στο δισκάκι ; πατιναζ ;
    Οταν πήγα στο gamestop να πάρω την προπαραγγελία μου για το darksouls 3 ήμουν μαζί με καμια 10αρια άλλους και περιμέναμε γιατι πριν απο έμας ήταν ενας μπαμπας με την κόρη του γύρω στα 8 με 9. Και ενώ στην αρχή ψηνόνταν και οι δύο να πάρουν wii u τελικά έφυγαν με ps4. Γιατί ήταν μόνο 30 δολλάρια διαφορά και γιατί το wii u δεν είχε αθλητικά παιχνίδια που ήθελε ο μπαμπάς να παίζει (nfl και mlb). Αν όμως το wiiu δεν ήταν 300 και ήταν πολύ φθηνότερο σαν το wii θα έιχε καλύτερη τύχη. Ναι το ξέρω ότι πληρώνεις στην ουσία το gamepad το οποίο δεν αξιοποιεί κανείς μέχρι τώρα σε ότι έχω παιξει εκτος απο το zombi u.
    btw ninja thread hijacking: starfox αν και ψηνομουν αρκετά στην αρχή να το πάρω day 1 εχω ακούσει ότι εχει φρίκη controls. ισχύει; γιατι αν ισχύει με βλέπω να το παιρνω σε κανα μήνα απο ebay :p
    Θα συμφωνήσω με τον Ash! Μια Nintendo "σαν τους άλλους" δε νομίζω να χωράει στην αγορά απλά σαν ένας τρίτος. Πρέπει να προσφέρει κάτι που δεν προσφέρει κανείς άλλος ώστε να έχει δυνατότητα να "προκαλέσει" την αγορά.
    Διαφωνώ σχεδόν στα πάντα. Η εκτίμηση ότι τα multiplatform παιχνίδια ή το προχωρημένο tech μπορούν να σώσουν την Nintendo είναι εκτός πραγματικότητας. Η αγορά των AAA third-party παιχνιδιών είναι απίστευτα κορεσμένη, και το κοινό έχει εναγκαλιάσει ήδη τρεις πλατφόρμες. Κανείς δεν πρόκειται να προτιμήσει μια Nintendo κονσόλα με την πρόθεση να παίξει τα μεγάλα παιχνίδια της Activision, της Ubisoft ή ακόμα και της Square Enix.
    Ο υπαινιγμός ότι η Nintendo πριν το N64 διαφέρει με κάποιο τρόπο από τη Nintendo μετά το N64 είναι επίσης εσφαλμένος. Η κουλτούρα της εταιρίας είχε πάντα σαν σκοπό εισάγει και να αναπτύξει ένα νέο niche. Αυτό που άλλαξε στην μετάβαση από το SNES στο N64 είναι η εισαγωγή του PS1 ως μία πιο συντηρητική και tech-focused (vs. design-focused) πλατφόρμα. Το SNES ουσιαστικά πετυχαίνει μια πολύ καλή formula για τη βιομηχανία συνολικά (η οποία ακολουθείται μέχρι και σήμερα) και το PS1 συνεχίζει να κινείται πάνω της, ενώ η Nintendo συνεχίζει να δοκιμάζει νέα πράγματα με την ίδια design-first προσέγγιση που γέννησε το SNES.
    Το NES και SNES στην εποχή τους ήταν εξίσου Blue Ocean με το Wii. Δεν υπήρχε ανάγκη συμμόρφωσης με τα standards της βιομηχανίας (αρκεί να συγκρίνει κανείς τα inputs μεταξύ SNES και Mega Drive) και δεν υπήρχε ανταγωνισμός όπως ο σημερινός. Το ίδιο μπορεί να ειπωθεί και για όλα τα φορητά της Nintendo -- πριν από το Game Boy δεν μπορούμε να μιλήσουμε για πραγματική βιομηχανία handheld gaming. Αυτές είναι οι μεγάλες επιτυχείες της Nintendo, και ο λόγος που πέτυχαν είναι όχι επειδή έκαναν το ίδιο πράγμα που κάνουν οι άλλοι, καλύτερα από τους άλλους (όπως η Sony με το PS1, PS2 και PS4), αλλά επειδή κανείς δεν έκανε αυτό που έκαναν.
    Το να τοποθετηθεί μεταξύ δύο κόσμων, του "mainstream" gaming και του Nintendo gaming, πιστεύω ότι θα ήταν καταστροφικό για την Nintendo. Θα εισπράξει στην καλύτερη περίπτωση μία αδιαφορία από τους μεν και μία απογοήτευση από τους δε. Είναι εξαιρετικά απαραίτητο να υπάρξει το "gimmick". Ίσως πετύχει περισσότερο, ίσως λιγότερο, ίσως και καθόλου. Ίσως να δημιουργήσει και ένα νέο φαινόμενο, όπως τα NES, SNES και Wii. Οι πυλώνες της Nintendo δεν είναι ούτε το third-party support, ούτε το ανώτερο tech, ούτε η δημιουργία "καθωσπρέπει" κονσόλων. Αυτό στο οποίο είναι συνεπής είναι η παραγωγή νέων ιδεών (άλλοτε καλών, άλλοτε πιο μετρίων) και εξαιρετικών παιχνιδιών που δεν υπάρχουν αλλού.
    Μια ομογενοποιημένη Nintendo που ακολουθεί trends και προσαρμόζεται σε standards δεν έχει καν αξία να υπάρχει κατ' εμέ.
    Πιστεύω ότι όλοι θέλουμε ένα νέο SNES. Τα άλλα όλα είναι περιττά.
    και αυτό. ^^
    γιατι δεν υπάρχει μεγαλύτερη κλοπή απο το να πρέπει να ξαναγοράζεις σε κάθε κονσόλα τα VC παιχνίδια.

Δείτε επίσης:

Αφήστε μια απάντηση

WP2FB Auto Publish Powered By : XYZScripts.com