Ειδήσεις 13

Η Disney ακυρώνει τα σχέδια για μελλοντικά Infinity!

Βρείτε με σε

Braveheart1980

Super Moderator at ninty.gr
Γεννημένος στην Hyrule, καταδικασμένος να κυνηγά μανιτάρια, headshots και hidden objects! Ευτυχώς που υπάρχει και το πάνω-πάνω, κάτω-κάτω, αριστερά-αριστερά .... Απορίας άξιο το γεγονός πως με αντέχουν οι γύρω μου...
Braveheart1980
Βρείτε με σε

Δυστυχώς τα νέα δεν είναι ευχάριστα για τους λάτρεις της εν λόγω σειράς τίτλων, όπου φιγούρες από το σύμπαν της Disney έρχονται στις οθόνες μας.

Σύμφωνα λοιπόν με τον Γενικό Διευθυντή της Disney, τον John Blackburn:


 

  • Τελειώνει η σειρά Disney Infinity!
  • Σταματά τους τίτλους για κονσόλες (!)
  • 300 εργαζόμενοι θα χάσουν τις δουλειές τους
  • Μετά τον Ιούνιο το Infinity δε θα πάρει άλλες ενημερώσεις (updates)

Πως βρίσκετε την εν λόγω εξέλιξη; Γιατί άραγε σταματά την υποστήριξη της σειράς η Disney;

Σχόλια χρηστών:
  1. jimmys30
    Σε αρκετα χρονια αν εμεις θα ζουμε φυσικα ολοι θα ψαχνουν αυτες τις φιγουρες απο Infinity για συλλογη 😀

    Μιλάμε για μια 10ετία από τώρα . Στα 20 δεν το συζητώ με το τι θα γίνεται ...
    Σε αρκετα χρονια αν εμεις θα ζουμε φυσικα ολοι θα ψαχνουν αυτες τις φιγουρες απο Infinity για συλλογη 😀
    H σειρά αυτή δεν μου τράβηξε ποτέ το ενδιαφέρον έως μου ήταν τελείως αδιάφορη . Είχε όμως μια μεγάλη καινοτομία με τις φυγούρες και την τοποθέτηση στη συσκευή η οποία με τη σειρά της "βάζει" τον χαρακτήρα στο παιχνίδι . Είμαι σίγουρος πως είναι από τους τίτλους που στο μέλλον θα συζητιέται για το retro wii u όπως σήμερα λέμε για το r.o.b. κλπ στο NES . Τη διακοπή τη βλέπω σαν ένα νέο μεγάλο μείον για επιπλέον τίτλους στη Nintendo .
    Και να ήταν μόνο οι φιγουρες! Ήταν και τα power disks, τα οποία ήταν και random.
    Γενικώς, η Disney ενώ το ξεκίνησε καλά, μετά στη συνέχεια έχασε τη μπάλα.
    Κρίμα πάντως, γιατί είχε μεγάλο potential το infinity.
    Μέχρι και η Nintendo έκανε καλύτερη δουλειά στην ημερομηνία κυκλοφορίας των amiibo διοχετεύοντας στην αγορά με κάθε wave λίγα amiibo ώστε να είναι και προσιτά στον μέσο αγοραστή. Δε γίνεται να βγάζεις 38 φιγούρες + το παιχνίδι και μετά από ένα χρόνο να κυκλοφορείς ξανά νέο παιχνίδι και άλλες 30 φιγούρες.
    Τρελή κακοδιαχείριση πράγματι...
    Αν δεν μπορεί ολόκληρη Disney να βγάλει κέρδος από κάτι τέτοιο, τότε κάτι σίγουρα δεν πάει καλά.
    Αποτελεί πάντως ήττα και για την βιομηχανία του gaming γενικότερα γιατί αντανακλά τη πτωτική πορεία της βιομηχανίας τα τελευταία χρόνια (σαν σύνολο). Αυτές οι σειρές έχουν την τάση να υποβαθμίζονται και να απαξιώνονται από τον ειδικό τύπο, αλλά προσφέρουν τρελές υπηρεσίες στην βιομηχανία γιατί μπάζουν με τον τρόπο τους τις νεότερες γενιές στον κόσμο μας.
    Είναι απλά γελοίο να περιμένουμε τα πιτσιρίκια των 6-12 χρονών να παίζουν Dark Souls γιατί "μόνο αυτό είναι real gaming". Τα λέω αυτά γιατί όσο και αν θα έπρεπε να θεωρούνται αυτονόητα, στην πράξη μόνο τέτοια δεν είναι...
    Βασικά δεν διαχειρίστηκαν ούτε καλά τη σειρά, ούτε τα ips τους.
    Θεωρώ ότι επίσης έπρεπε οι επόμενες version να μην βγαίνουν κάθε χρόνο, καθώς τα παιχνίδια και τα δισκακιά είναι τόσο πολλά που μου φαινόταν αδύνατο να τα πάρεις όλα σε έναν χρόνο.
    Επίσης, έπρεπε να επικεντρωθούν σε play sets με πιο δημοφιλή ips.
    Π.χ δεν θεωρώ ότι το star wars είναι πολύ γνωστό στις μικρές ηλικίες, οπότε ήταν και λάθος που αφιερωσανε ολόκληρη version με αυτό.
    Vetus
    Eμπρός στον δρόμο που χάραξε η Konami!

    Ούτε καν υπήρχαν σοβαροί λόγοι που έκλεισε.
    Με τα στοιχεία που βγαίνουν τώρα φαίνεται ότι υπήρχε απίστευτη κακομεταχείριση.

    • Το κύριο πρόβλημα τους ήταν η τεράστια ποσότητα παιχνιδιών που έβγαζαν στην αγορά και έμεναν στο ράφι. Για παράδειγμα πληροφορίες λένε ότι κυκλοφόρησαν 2 Εκατομμύρια HULK φιγούρες αλλά πούλησαν μόνο 1 εκατομμύριο.
    • Ήταν αναγκασμένοι να κυκλοφορούν φιγούρες για χαρακτήρες που δεν είχαν τη πιθανότητα να πουλήσουν καλά αλλά τις έβγαζαν μόνο και μόνο για να μπορούν να χρησιμοποιούν τις διάφορες IPs.
    • Το Battlefront τους έκανε μεγάλη ζημιά αφού είχαν σαν δεδομένο ότι το Disney Infinity θα είναι ελκυστικό στις ηλικίες 7-12 ενώ το Battlefront σε μεγαλύτερες αλλά τελικά και οι μικρότερες ηλικίες ήθελαν το battlefront.
    • Αν και είχαν μεγάλες απώλειες από αρκετές φιγούρες οι Star Wars πουλούσαν αρκετα καλά με κέρδη κοντά στα 200M.

Αφήστε μια απάντηση

WP2FB Auto Publish Powered By : XYZScripts.com