Ειδήσεις

Nintendο: Πρώτη και στις διαφημίσεις

Nintendο: Πρώτη και στις διαφημίσεις
Μοιραστείτε το σε :
Braveheart1980
Βρείτε με σε
Latest posts by Braveheart1980 (see all)

Venture Beat και iSpot.TV αναφέρουν ότι κατά την περίοδο της 16ης Ιανουαρίου έως τις 15 Φεβρουαρίου, η Nintendo έφτασε στην κορυφή των εμφανίσεων διαφημίσεων βιντεοπαιχνιδιών στις Ηνωμένες Πολιτείες. Οι διαφημίσεις της Nintendo στις ΗΠΑ αντιπροσώπευαν το αρκετά μεγάλο 79,3% των εμφανίσεων τηλεοπτικών διαφημίσεων για τη βιομηχανία βιντεοπαιχνιδιών. Η εταιρεία που εδρεύει στο Κιότο είχε 307,3 εκατομμύρια εμφανίσεις τηλεοπτικών διαφημίσεων που δημιουργήθηκαν από 15 διαφημίσεις. Το παιχνίδι που διαφημίστηκε περισσότερο ήταν φυσικά το Super Mario 3D World + Bowser’s Fury για το Nintendo Switch, το οποίο κυκλοφόρησε αυτόν τον μήνα παγκοσμίως.

Η Nintendo περιθωριοποίησε το PlayStation αυτή τη φορά με 307,3 εκατομμύρια εμφανίσεις τηλεοπτικών διαφημίσεων που δημιουργήθηκαν από 15 διαφημίσεις που έτρεξαν πάνω από 1.700 φορές. Το “Cat Prints: Super Mario 3D World + Bowser’s Fury”, που προωθούσε το νέο παιχνίδι του Switch, ήταν το πιο δημοφιλές spot με 99,7 εκατομμύρια τηλεοπτικές διαφημίσεις. Σύμφωνα με μια έρευνα του iSpot Ace Metrix, αυτό το spot είχε απόδοση πάνω από το μέσο όρο σε όλους τους κλάδους. Τα κορυφαία σχόλια από θεατές αφού παρακολούθησαν τη διαφήμιση ήταν “νοσταλγικά” και “υγιή”. Τα δίκτυα που δημιουργούν υψηλό αριθμό εμφανίσεων για τη Nintendo περιελάμβαναν το Nick, το Cartoon Network και το CBS, ενώ κορυφαία προγράμματα περιελάμβαναν το Super Bowl Kickoff Show, το SpongeBob SquarePants και το Amazing World of Gumball.

Venture Beat
Σχόλια χρηστών:
Πηγή είδησης :

Δείτε επίσης:

Αφήστε μια απάντηση