Nintendo Switch Άρθρα Γενικά για τη Nintendo Ειδήσεις

Τα σημάδια που δείχνουν πως το Switch θα ωθήσει κι άλλο τη μετοχή της Nintendo!

Braveheart1980
Βρείτε με σε

Braveheart1980

Super Moderator at ninty.gr
Γεννημένος στην Hyrule, καταδικασμένος να κυνηγά μανιτάρια, headshots και hidden objects! Ευτυχώς που υπάρχει και το πάνω-πάνω, κάτω-κάτω, αριστερά-αριστερά .... Απορίας άξιο το γεγονός πως με αντέχουν οι γύρω μου...
Braveheart1980
Βρείτε με σε

Η Nintendo  βρίσκεται στο μονοπάτι επιστροφής στις επιτυχίες και οι προοπτικές της είναι πιο ελπιδοφόρες από οποιαδήποτε άλλη στιγμή τα τελευταία πέντε χρόνια. Η εταιρεία βρίσκει επιτυχία σε νέους επιχειρηματικούς τομείς, με τα κέρδη του mobile κλάδου να αυξάνουν κατά 450% σε ετήσια βάση, για να αντιπροσωπεύσουν περίπου το 6% των εσόδων το τελευταίο τρίμηνο. Αυτή είναι μια αξιέπαινη συνεισφορά ωστόσο οι πωλήσεις games και hardware της Nintendo θα παραμείνουν οι σημαντικότεροι οδηγοί απόδοσης και ανάπτυξης στο άμεσο μέλλον.

Οι πωλήσεις του Nintendo Switch παρουσιάζουν άνοδο

Μετά το λανσάρισμα του Switch τον Μάρτιο, η αλυσίδα GameStop ανέφερε ότι το υβριδικό handheld είχε το καλύτερο Nintendo λανσάρισμα στα καταστήματά της – ακόμα καλύτερα από το μαζικά επιτυχημένο Wii, το οποίο είχε ένα φανταστικό ντεμπούτο και συνέχισε να πουλά πάνω από 100 εκατομμύρια μονάδες. Πιο πρόσφατα, η εν λόγω αλυσίδα (GameStop) ανέφερε ότι αναμένει πως το σύστημα θα ξεπουλά καθόλο το υπόλοιπο έτος, ένα σαφές σημάδι σταθερής ζήτησης.

Μια καλή αρχή ωστόσο δεν εγγυάται ότι ένα σύστημα θα είναι επιτυχία μακροπρόθεσμα και αρκετές προκλήσεις περιμένουν το Switch. Κάνοντας τις προοπτικές πωλήσεων ακόμη πιο ελπιδοφόρες, η Nintendo υπέγραψε πρόσφατα συμφωνία με την Tencent Holdings, η οποία θα μπορούσε να οδηγήσει στη διανομή του Switch στην Κίνα, μιας τεράστιας δυνατής αγοράς για το σύστημα.

Οι  third party εκδότες εμφανίζουν έμπρακτο ενδιαφέρον

Η έλλειψη third party υποστήριξης υπήρξε μια από τις μεγαλύτερες πληγές για τις κονσόλες της Nintendo τις τελευταίες δύο περίπου δεκαετίες. Μετά από την πλήρη ανυπαρξία third party υποστήριξης του Wii U της τελευταίας κονσόλας της Nintendo αλλά και τις χαμηλές σχετικά πωλήσεις ακόμη και στην τεράστια βάση χρηστών του Wii, οι devs ήταν σαφώς διστακτικοί να διαθέσουν πολλούς πόρους για να υποστηρίξουν το Switch πριν την κυκλοφορία της πλατφόρμας.

Μετά το λανσάρισμά του ωστόσο, οι εκδότες προσπαθούν να μπουν στο τρένο που ακούει στο όνομα Nintendo Switch. Ακόμα πιο ελπιδοφόρα, δεν επικεντρώνονται μόνο στο είδος του φιλικού προς την οικογένεια περιεχομένου που τείνει να αποδίδει καλά στις πλατφόρμες της Nintendo. Η  Bethesda ανακοίνωσε ότι θα φέρει το Wolfenstein II και το Doom στο Switch, η Take-Two Interactive φέρνει το LA Noire και η Square Enix διερευνά μια έκδοση του Final Fantasy XV . Αυτοί είναι οι τύποι παιχνιδιών που κατά καιρούς έχουν παραλείψει τις πλατφόρμες της Nintendo στο παρελθόν, οπότε το γεγονός ότι βρίσκονται πλέον στα σχέδιά τους δείχνει πολλά.

Αυτά είναι εξαιρετικά νέα καθώς μια ευρύτερη επιλογή παιχνιδιών σημαίνει (συνήθως ) ότι θα πωληθούν περισσότερες κονσόλες, πράγμα που με τη σειρά του σημαίνει ότι υπάρχει μεγαλύτερο κοινό για να πουλήσουν παιχνίδια, τα οποία πρέπει να προσελκύσουν τους εκδότες για να φέρουν ακόμα περισσότερα παιχνίδια στην πλατφόρμα. Όπως και άλλοι κατασκευαστές, η Nintendo λαμβάνει επίσης τέλη αδειοδότησης για τα παιχνίδια που πωλούνται για τα συστήματά της. Έτσι, η εμφάνιση του Switch ως ελκυστικής πλατφόρμας για τρίτους θα μπορούσε να έχει σημαντικά οφέλη για την εταιρεία.

Το κοινό του Nintendo Switch είναι πεινασμένο για επανεκδόσεις

Οι πωλήσεις των παιχνιδιών εκδόσεως Nintendo (first party τίτλοι) για το Switch ήταν εξαιρετικές μέχρι στιγμής, αλλά το είδος του περιεχομένου που πωλεί καλά είναι ακόμη πιο ελπιδοφόρο από τους πρώτους αριθμούς. Το Legend Of Zelda BotW είναι η πιο πρόσφατη συνέχεια του πολύ αγαπημένου και μακροχρόνιου franchise και σήμερα είναι το εμπορικότερο παιχνίδι στο Switch, αλλά σχεδόν σίγουρα δεν θα είναι το πιο κερδοφόρο από την τρέχουσα παρτίδα. Αυτόν τον τίτλο θα λάβει το Mario Kart 8 Deluxe – μια ενημερωμένη έκδοση ενός παιχνιδιού που ξεκίνησε για πρώτη φορά στην πλατφόρμα Wii U το μακρινό με gaming όρους 2014.

Η ανάπτυξη βιντεοπαιχνιδιών από το μηδέν είναι δαπανηρή και -ίσως- επικίνδυνη. η προσθήκη ωστόσο ενός υφιστάμενου τίτλου σε μια νέα πλατφόρμα τείνει να είναι σχετικά φθηνή. Με παρόμοιο τρόπο, το Splatoon 2 της εταιρίας επαναχρησιμοποιεί μεγάλο μέρος του περιεχομένου και του ενεργητικού από το πρωτότυπο του 2015 και οι ισχυρές πωλήσεις του μέχρι στιγμής υποδηλώνουν ότι πρόκειται για μια άλλη εξαιρετικά κερδοφόρα έκδοση για τη Nintendo. Η προσφυγή σε παιχνίδια με ποιότητα κονσόλας σε μια φορητή πλατφόρμα δίνει στην Nintendo την ευκαιρία να επανακυκλοφορήσει τα παλαιότερα διαμάντια της. Και δεδομένου ότι ο ιαπωνικός γίγαντας έχει τον μεγαλύτερο κατάλογο βιντεοπαιχνιδιών στην gaming βιομηχανία, είναι πιθανό να έχει ξύσει μόνο την επιφάνεια αυτής της ευκαιρίας για το Switch.

 

Σχόλια χρηστών:

Δείτε επίσης:

Αφήστε μια απάντηση