Nintendo Switch Άρθρα Ειδήσεις

Τι σημαίνει η συνεργασία Tencent και Nintendo?

Η Nintendo ανακοίνωσε πρόσφατα μια συνεργασία με την κινεζική εταιρία Tencent για να κυκλοφορήσει ένα από τα παιχνίδια της στο Nintendo Switch, σύμφωνα με την Wall Street Journal. Αυτή η είδηση ​​οδηγεί ορισμένους να πιστεύουν ότι η Nintendo – η οποία είχε δυσκολίες να βρει παρόμοια επιτυχία στην Κίνα όπως έχει σε άλλες περιοχές του κόσμου – μπορεί σύντομα να έχει μεγαλύτερο αντίκτυπο στη χώρα, η οποία και κυριαρχείται σε ένα μεγάλο μάλιστα βαθμό από την Tencent.

Χάρη στη νέα συνεργασία, η Nintendo θα φέρει τα πιο δημοφιλή παιχνίδια της Κίνας, το Honor of Kings, στο Switch ως Arena of Valor. Το εμπορικό MOBA hit στα κινητά Honor of Kings είναι, όπως αναφέρει το Bloomberg , το πιο κερδοφόρο παιχνίδι της Tencent, το οποίο αντιπροσωπεύει πάνω από το 50% των smartphone εσόδων της εταιρείας και απέφερε πάνω από 3 δισεκατομμύρια γιουάν (400 εκατομμύρια δολάρια) τον Απρίλιο. Οι τρέχουσες αναφορές ανεβάζουν τον αριθμό των παικτών σε 200 εκατομμύρια .

Προσοχή όμως: το Nintendo Switch δεν πωλείται στην Κίνα. Αυτή η συνεργασία θα φέρει το παιχνίδι στο Switch, αλλά μόνο σε άλλες χώρες. Ωστόσο, αν είναι επιτυχής, προσθέτει η Wall Street Journal, επικαλούμενοι εσωτερικές της πληροφορίες, αυτό θα μπορούσε να οδηγήσει στην εμφάνιση του Switch στις κινεζικές αγορές.

“Αυτό είναι πολύ θετικό μακροπρόθεσμα για να βοηθήσουμε τους Κινέζους εκδότες να υποστηρίξουν τον Switch”, ανέφερε ο David Gibson, αναλυτής της Macquarie Capital Securities, προσθέτοντας ότι αναμένει ότι ο Switch θα πωληθεί στην Κίνα μέχρι τον Μάρτιο του 2019.

Μάλιστα και λόγω των ανωτέρω οι μετοχές της Nintendo σημείωσαν άνοδο πάνω από 7% σε νέο ρεκόρ εννιαετίας την προηγούμενη Τρίτη.

Η συμφωνία μεταξύ της Nintendo και της Tencent θα μπορούσε να αποδειχθεί επικερδής και για τις δύο εταιρείες. Όχι ότι το Switch δεν τα πάει καλά, κάθε άλλο. Κατά τους πρώτους τέσσερις μήνες της αγοράς, πώλησε περισσότερα από 4,7 εκατομμύρια κονσόλες και ήταν η κονσόλα με τις καλύτερες πωλήσεις του Ιουλίου.

Κλείνοντας να θυμίσουμε πως η Tencent έχει στην κατοχή της την Riot του League of Legends και ένα μειοψηφικό μερίδιο σε Gears of War, Epic Games και Unreal Engine.

Braveheart1980
Βρείτε με σε

Braveheart1980

Super Moderator at ninty.gr
Γεννημένος στην Hyrule, καταδικασμένος να κυνηγά μανιτάρια, headshots και hidden objects! Ευτυχώς που υπάρχει και το πάνω-πάνω, κάτω-κάτω, αριστερά-αριστερά .... Απορίας άξιο το γεγονός πως με αντέχουν οι γύρω μου...
Braveheart1980
Βρείτε με σε

Σχόλια χρηστών:
  1. Οι φορητές πχ στην τρέχουσα γενιά πούλησαν 80εκ περίπου ενώ στην προηγούμενη πάνω από 200!
    Vgchartz και wikipedia αρκούν για κάτι τέτοια δεν θέλει τρελά links. Πράγματι βιάζομαι θα επανέλθω όμως αν χρειαστεί πιο αργά. 😉
    PS αν τσεκάρεις πωλήσεις ρίξε μια ματιά στο S/W που πάντα έχει μεγαλύτερη σημασία για τις εταιρείες.
    Επέκταση στην Κίνα μόνο προβλήματα θα φέρει με την περιορισμένη διαθεσιμότητα (αν δεν λυθούν μέχρι τότε)...
    TechPriestNS
    αλλά κρίση σε πωλήσεις ΔΕΝ βλέπω

    Σύγκρινε πωλήσεις PS2/DS με το σήμερα και θα δεις αν υπάρχει κρίση ή όχι...
    TechPriestNS
    2. Κίνα... Εντάξει η χώρα αναπτύσσεται ραγδαία αλλά για πόσους? Και πόσοι από τους πόσους ασχολούνται με το gaming? Εγώ είχα μείνει στην φάση που παίζουν σε net cafe ή μάλλον gold farming "καφέ". Αν ξέρεις κάτι παραπάνω, ευχαρίστως να με διορθώσεις.

    Έχεις μείνει μια δεκαετία πίσω. Η Κίνα έχει μια ραγδαία αυξανόμενη μεσαία τάξη. Μιλάμε για εκατοντάδες εκατομμύρια κόσμου ανάμεσα στο 1,3 δις πληθυσμού.
    ΥΓ: Αθλιότητα τα καταναγκαστικά έργα σε netcafe-γκουλάγκ για gold farming. Εγγυημένος τρόπος να μισήσεις το gaming (αν το θεωρήσουμε "gaming" αυτό δηλαδή) για πάντα!
    Επί τροχάδην...
    1) Δες πωλήσεις κονσόλες και s/w στην προηγούμενη γενιά και στην τρέχουσα και θα καταλάβεις τι εννοώ. Εννοώ καθαρά το εμπορικό κομμάτι και τίποτα παραπάνω.
    2) Η Κίνα όπως έγραψα και έγραψες είναι ιδιαίτερη αγορά και σίγουρα δεν ορίζεται από το 1.2 δις (τόσοι είναι;) κατοίκους. Έδωσα ένα link για το μέγεθος της αγοράς όμως πράγμα που δίνει ευκαιρίες εξ ορισμού. Μπορούν να γραφούν σεντόνια για τις ιδιαιτερότητες της αγοράς αυτής (και της Κορεάτικης κλπ κλπ) αλλά δεν νομίζω πως αυτό είναι το ζητούμενο.
    Όταν στο τελευταίο Direct είδα ανάμεσα σε όλα τα άλλα (πολύ ενδιαφέροντα, η αλήθεια) να ανακοινώνεται και MOBA παιχνίδι (το Arena of Valor) χτύπησαν μέσα μου διάφορα καμπανάκια. Μετά το σχετικό research λοιπόν βγήκαν πράγματι πολλά λαβράκια. Πίσω του λοιπόν, κρύβεται η Tencent, εταιρεία κολοσσός ειδικά στην Ασία, η οποία ευθύνεται ανάμεσα σε πολλά άλλα και για τον άρχοντα των MOBA παιχνιδιών, το διάσημο League of Legends (LoL)!
    Το Arena of Valor (AoV) είναι εύκολο να υποθέσει κάποιος πως αποτελεί τον φτωχό συγγενή του LoL που για κάποιο λόγο βρήκε το δρόμο του στο Switch, αλλά η αλήθεια έχει πολύ περισσότερο ενδιαφέρον από αυτό. Καταρχήν το AoV δεν είναι καθόλου φτωχός συγγενής. Είναι τεράστια επιτυχία στην Κίνα και στην ευρύτερη περιοχή της Ασίας! Σε βαθμό που όπως έλεγαν άνθρωποι που ζουν εκεί, υπάρχουν κυρίες στην στάση του λεωφορείου που παίζουν τον συγκεκριμένο τίτλο! Στην πραγματικότητα αποτελεί μια light έκδοση του LoL, η οποία υιοθετεί τις βασικές συμβάσεις των MOBA, χρησιμοποιώντας απλώς ένα πιο απλό και κυρίως πιο γρήγορο σύστημα μάχης ώστε τελικά τα παιχνίδια να κρατάνε λιγότερο. Σχηματικά και κάπως απλουστευμένα (η αλήθεια), θα λέγαμε δηλαδή πως είναι ένα LoL προσαρμοσμένο στα Mobile δεδομένα, που όμως απολαμβάνει καθολική αποδοχή σε κάποιες συγκεκριμένες αγορές του πλανήτη (Κίνα - Ασία).
    Το μεγάλο ερωτηματικό μετά από όλα αυτά, φυσικά ήταν που αποσκοπεί η συνεργασία αυτή. Ερωτηματικό όμως που όπως φαίνεται αρχίζει να ξεκαθαρίζει μετά τις τελευταίες ειδήσεις που δημοσιεύει το άρθρο. Και λέω ερωτηματικό γιατί η Nintendo ΔΕΝ έχει παρουσία στην Κίνα και το AoV παρουσιάστηκε για τις Δυτικές αγορές. Αρχικώς υπήρξε η σκέψη πως όλο αυτό αφορούσε μια προσπάθεια της Tencent να προσεγγίσει την Δύση με τον συγκεκριμένο τίτλο και τίποτα παραπάνω, ωστόσο φαίνεται πως τελικά υπάρχει καπνός και για το αντίθετο.
    Η Nintendo είναι κατά γενική ομολογία η πιο "Ιαπωνική" εταιρεία του ανταγωνισμού, και το ότι τόσο καιρό απείχε από μια από τις μεγαλύτερες αγορές του πλανήτη (την μεγαλύτερη σύμφωνα με αυτό) είναι σίγουρα αξιοσημείωτο. Φαίνεται πως σιγά σιγά το θέμα αυτό τελειώνει. Η Κινέζικη αγορά όμως αν και μεγάλη, μόνο εύκολη δεν είναι για έναν ξένο παίκτη εκεί. Συνεπώς η διαφαινόμενη σύμπλευση με την Tencent είναι υπό προϋποθέσεις είδηση megaton! Αυτά προεξοφλούν οι "αγορές" για αυτό και τα απότομα spikes στα χρηματιστήρια τα οποία όπως πολλές φορές έχω γράψει δεν συμπαθώ ιδιαίτερα, αλλά πάντα παρακολουθώ, γιατί δυστυχώς έχουν την σημασία τους όταν μιλάμε για εταιρικές αποφάσεις.
    Είχα γράψει και παλιότερα ότι κατά την γνώμη μου, η Nintendo έχει από καιρό δει την κρίση που διέρχεται η βιομηχανία στην Δύση και τα τελευταία χρόνια όλες τις οι αποφάσεις σε στρατηγικό επίπεδο, δείχνουν πως οχυρώνεται, ώστε να αντέξει την κρίση αυτή. Θεωρώ πως η επέκταση στις αγορές της Ασίας είναι μια πανέξυπνη τακτική προς την κατεύθυνση αυτή. Μια τακτική όμως που κρύβει δυσκολίες και προβλήματα για αυτό και μέχρι τώρα δεν την είχαμε δει να υλοποιείται. Ίσως τελικά στο τελευταίο Direct η μεγάλη είδηση να πέρασε στα ψιλά των ανακοινώσεων και να μην ήταν ούτε η ανακοίνωση των Doom/Wolf ούτε το καινούργιο trailer του Mario.
    Μόνο ο χρόνος θα δείξει...

Δείτε επίσης:

Αφήστε μια απάντηση