Nintendo Direct Nintendo Switch Ειδήσεις 22

Xenoblade Chronicles 2 Direct!

Βρείτε με σε

Braveheart1980

Super Moderator at ninty.gr
Γεννημένος στην Hyrule, καταδικασμένος να κυνηγά μανιτάρια, headshots και hidden objects! Ευτυχώς που υπάρχει και το πάνω-πάνω, κάτω-κάτω, αριστερά-αριστερά .... Απορίας άξιο το γεγονός πως με αντέχουν οι γύρω μου...
Braveheart1980
Βρείτε με σε

To Direct για το Xenoblade Chronicles 2 τελείωσε και οι απανταχού οπαδοί  δεν μπορούν να περιγράψουν τον ενθουσιασμό τους, για τον τίτλο που κυκλοφορεί την 1η/12/2017. Από αυτά που έχουμε δει μέχρι στιγμής, το Xenoblade 2 παίρνει τα καλύτερα χαρακτηριστικά από τα παιχνίδια που έχουμε μεγαλώσει και αγαπάμε και τα συνδυάζει σε ένα όμορφο RPG !

Ας ξεκινήσουμε με την περιγραφή της σχέσης μεταξύ Drivers και Blades. Οι Drivers περιγράφονται ως οι πολεμιστές που κάνουν τις μάχες ενώ οι Bladesτους παρέχουν ικανότητες για να τους βοηθήσουν στη νίκη. Αυτή η σχέση φαίνεται να θυμίζει πολύ τη σχέση μεταξύ των Phantom Thieves και των Personas τους στο Persona 5. Τα Blades και Persona συμπεριφέρονται το ίδιο, παρέχοντας μοναδικές ικανότητες βασισμένες στο διαφορετικό στοιχείο κάθε λεπίδας. Στο Xenoblade, Blades προστίθενται με την εύρεση core crystals, πολύ παρόμοια με την προσθήκη Personas στην ομάδα μέσω μασκών. Στη μάχη, οι επιθέσεις μεταξύ των διαφόρων Drivers μπορούν να ενωθούν μεταξύ τους για μεγαλύτερο αντίκτυπο.

Η εξέλιξη των Drivers και των Blades γίνεται μέσω ενός πίνακα συνάφειας, το οποίο επαναφέρει τις αναμνήσεις πολλών από τα παιχνίδια της σειράς Final Fantasy και συγκεκριμένα το Final Fantasy XV. Το διάγραμμα συγγένειας (affinity chart) στο Xenoblade 2 ξεκλειδώνει νέες δυνατότητες και μια σειρά από διαφορετικές ιδιότητες, όπως ακριβώς και στο Final Fantasy XV. Η ικανότητα ελέγχου των δυνάμεων και των αδυναμιών ανάπτυξης των χαρακτήρων είναι μία από τις αγαπημένες πτυχές των RPG, καθώς επιτρέπει να προσαρμόσουμε την εμπειρία μας στις πολλές μεταβαλλόμενες συνθήκες.

Στη συνέχεια εμφανίστηκαν τα επεκτεινόμενα και πλούσια περιβάλλοντα του παιχνιδιού, οπότε και οι παραλληλισμοί μεταξύ Xenoblade 2 και The Legend of Zelda: Breath Of The Wild ήταν αναπόφευκτοι. Η λεπτομέρεια που βγήκε στον κόσμο του κάθε Τιτάνα είναι απίστευτη και βλέποντας τον Rex να διασχίζει το τοπίο έφερε πίσω μνήμες εξερεύνησης του κόσμου της Hyrule.

Το καλύτερο μέρος του Breath of the Wild για μένα ήταν η εξερεύνηση και οι δυνατότητες στο Xenoblade μοιάζουν ακόμα μεγαλύτερες.

Όχι μόνο φαίνεται ότι το περιβάλλον σαν σύνολο είναι αρκετά μεγάλο, αλλά φαίνεται επίσης ότι οι ίδιοι οι κόσμοι έχουν περισσότερο περιεχόμενο. 

 Ο κανόνας – μηχανισμός που λατρεύουμε και είναι κοινός μεταξύ πολλών από τους μεγάλους τίτλους RPG είναι ο κανόνας των τριών.

Ο κανόνας των τριών πρέπει να αναφέρθηκε πάνω από μισή ντουζίνα φορές κατά τη διάρκεια του Direct. Οι Blades  έρχονται σε τρεις διαφορετικές κατηγορίες: Attackers, Tanks και Healers. Κάθε Driver μπορεί στη συνέχεια να εξοπλίσει οποιοδήποτε συνδυασμό τριών λεπίδων και αυτό θα καθορίσει τον τύπο κλάσης του Driver . Οι κινήσεις που μπορούν να χρησιμοποιηθούν στη μάχη από τους Drivers είναι μια επιλογή τριών από κάθε μία από τις τρεις Blades, πράγμα που σημαίνει ότι στο πεδίο της μάχης θα έχετε πρόσβαση σε εννέα διαφορετικές επιθέσεις Driver Arts.

Προχωρώντας ακόμα περισσότερο, τρεις διαφορετικοί τύποι combos μπορούν να εκτελεστούν για να αυξήσουν τις επιθέσεις σας.

Οι Blades  έχουν επίσης τη δυνατότητα να συνδυάζουν τις ειδικές με το ίδιο στοιχείο για να ενισχύσουν τις επόμενες επιθέσεις.

Επίσης μάθαμε πως ο τίτλος θα περιέχει διπλό (ιαπωνικό και αγγλικό) audio με δωρεάν DLC. Επίσης και για να γίνει ο τίτλος ακόμα μεγαλύτερος ανακοινώθηκε πως θα κυκλοφορήσει και Expansion Pass παρακαλώ, που θα δίνει αντικείμενα τον Δεκέμβρη, quests το Γενάρη, νεό blade την άνοιξη, challenge mode το καλοκαίρι και ένα ολοκαίνουργιο Story το φθινόπωρο!

Τέλος και σε συνέχεια του Direct οφείλουμε να πούμε πως είμαστε απίστευτα ενθουσιασμένοι, καθώς ο τίτλος φαντάζει σαν το απόλυτο RPG αριστούργημα.

Είναι σχεδόν αδύνατο να σκεφτεί κανείς ότι σε ένα χρόνο που έχουμε δει την κυκλοφορία του Mario Odyssey του Breath of the Wild και σε λίγες εβδομάδες του Xenoblade Chronicles 2

Σχόλια χρηστών:
  1. Γκαις αν και καθυστέρησα το ξεκίνησα τελικά. Είμαι στις 10 ώρες μου αρέσει αρκετά μπορώ να πω και προς το παρόν δεν έχω κανένα θέμα με το handheld. Εγώ κάποιες απορίες (αρχικές γιατί είμαι σίγουρος θα υπάρξουν και άλλες).


    1)Για το βαλιτσάκι το pouch. (μπορώ να βάλω μαζί 4 πχ φαγητά με διαφορετικές ιδιότητες και παράλληλα να έχω τα οφέλη τους?? Η πάει ένα, μετά την λήξη του 20λεπτου πχ, μετά το άλλο κτλ?
    2)για τα wp, έχει γενικά πολλα? Προς το παρόν έχω την pyra και δύο ραντομ χαμηλά blades. Να τα ξοδεύω όπου να ναι η να τα κρατήσω μόνο για την pyra και υποθέτω για κάποια πιο rare blades που θα κάνω στο μέλλον?
    3)απο ότι κατάλαβα μπακαλιστικα το γενικό μοτίβο στην μάχη είναι : προσπαθώ πάντα στην τρίτη επίθεση να κάνω art ώστε να γεμίσω το trigger μαζί με τα μπόνους της τρίτης επίθεσης.Έπειτα περιμένω πάντα 3ο η 4ο λεβελ τριγκερ για μεγαλύτερη ζημιά. Παράλληλα κάνω αλλαγή blade και ομοίως.

    Θυμάμαι και του 1 και του Χ το σύστημα μάχης ήταν λίγο πιο απλό
    4)ψαρεμα να κάνω γενικά? Δίνει καλά αντικείμενα και αν ναι παίζει μεγάλη διαφορά σε normal με silver cilinders.




    Παράθεση Αρχικά καταχωρημένο από Costacurta
    Εμφάνιση Μηνύματος

    Καλησπέρα παίδες έπαιξα το πρωτο το 2011 και το λάτρεψα το Χ όταν βγήκε και επίσης το λάτρεψα παρόλο που ήταν διαφορετικό. Θέλω να ρωτήσω μερικά πράγματα τώρα που θα το ξεκινήσω, καθώς αγόρασα πρόσφατα την κονσόλα. Συγκριτικά με τα προηγούμενα πόσο ομοιότητα έχει στο gameplay στις μάχες και γενικά στο micromanagement. Είδα κάτι βιντεάκια και μπερδεύτηκα λίγο, έχει περάσει καιρός που έπαιξα τα αλλά. Κάι επίσης έχει βελτιωθεί /πατσαριστει καθολου? Γιατί είδα κάτι αρχικά ριβιου του 2017 πού λέγανε για τα θέματα με γραφικά /αργά φόρτωματα σε πόλεις κτλ. Με ενδιαφέρει ιδιαίτερα αυτό καθώς θα βαρέσω αρκετές ώρες σε handled και εκεί βλέπω είναι ακόμα χειρότερο. Το έπαιξε κάνεις πρόσφατα? Βελτιώθηκε?



    κάποια βασικά θέματα φτιάξανε ναι. Αυτό με το loading πχ στους χάρτες και κάποια θέματα με το navigation. Το Χ δεν το έχω παίξει αλλά το σύστημα μάχης είναι διαφορετικό δε σχέση με το original. Όσο προχωράει το παιχνίδι εξελίσσεται και από κάποιο σημείο και μετά ίσως γίνει χαοτικό για τα γούστα σου. Χαοτικό με την έννοια ότι πρέπει να προσέχεις αρκετά πράγματα ταυτόχρονα. Εμένα προσωπικά μου άρεσε, αλλά διαβάζω από αρκετό κόσμο ότι είχε "θέματα". Είναι καθαρά υποκειμενικό ζήτημα αν θες τη γνώμη μου. Το παιχνίδι είναι αρκετά grindy επίσης. Δεν απαιτείται το grind από το main game. Αλλά αν θες να πάρεις όλα τα blades, να ξεκλειδώσεις τα ability trees τους κτλ. Στο θέμα του micromanagement που αναφέρεις θα περάσεις αρκετό χρόνο στα menu είναι η αλήθεια, αν θες να παίξεις σωστά.
    Καλησπέρα παίδες έπαιξα το πρωτο το 2011 και το λάτρεψα το Χ όταν βγήκε και επίσης το λάτρεψα παρόλο που ήταν διαφορετικό. Θέλω να ρωτήσω μερικά πράγματα τώρα που θα το ξεκινήσω, καθώς αγόρασα πρόσφατα την κονσόλα. Συγκριτικά με τα προηγούμενα πόσο ομοιότητα έχει στο gameplay στις μάχες και γενικά στο micromanagement. Είδα κάτι βιντεάκια και μπερδεύτηκα λίγο, έχει περάσει καιρός που έπαιξα τα αλλά. Κάι επίσης έχει βελτιωθεί /πατσαριστει καθολου? Γιατί είδα κάτι αρχικά ριβιου του 2017 πού λέγανε για τα θέματα με γραφικά /αργά φόρτωματα σε πόλεις κτλ. Με ενδιαφέρει ιδιαίτερα αυτό καθώς θα βαρέσω αρκετές ώρες σε handled και εκεί βλέπω είναι ακόμα χειρότερο. Το έπαιξε κάνεις πρόσφατα? Βελτιώθηκε?




    Παράθεση Αρχικά καταχωρημένο από blackmore
    Εμφάνιση Μηνύματος

    Τώρα που το θυμήθηκα, για την συζήτηση του cdkey, όταν λες ότι δεν θα μπει στο internet για να ψαχτεί σχετικά με της τιμές, έτσι δεν θα ξέρει και που να ψάξει για απαντήσεις.
    Πέρα από αυτό, το ότι σήμερα πολύ κάνουν αναζήτησή στο internet, δεν σημάνει πως αυτό είναι καλό, θα πρέπει να είναι στα θετικά και τα αρνητικά του παιχνιδιού, αν χρειάζεται είναι παιχνίδι οδηγούς στρατηγικής ή ψάξιμο στο Ίντερνετ για να παιχτεί.



    Φυσικά και δεν θα ψαχτεί... γι' αυτό θα προτιμήσει πιο εύπεπτα παιχνίδια που τερματίζονται για πλάκα.
    Όπως είπα, αν σου τα έδειχνε όλα το παιχνίδι, δεν θα υπήρχαν ερωτήσεις και κενά.
    Όπως mikeus, μπορεί να είναι έτσι όπως τα λες, όμως ανάλογα το παιχνίδι.

    - - - Updated - - -





    Παράθεση Αρχικά καταχωρημένο από mikeus
    Εμφάνιση Μηνύματος

    Δεν είναι μόνο το Xenoblade που δεν εξηγεί τα πάντα... έτσι είναι τα περισσότερα σύγχρονα games (χωρίς καν digital manual).

    Σου λέει ο σύγχρονος gamer θα κάτσει να ψάξει στο Reddit/Google/YouTube/GameFAQs για metagame στρατηγικές... δεν το λέω για καλό, αλλά έτσι είναι.

    - - - Updated - - -

    edit: Κάποτε υπήρχε κι ένα Miiverse να ψάξεις πράγματα, αλλά το έφαγε η μαρμάγκα και αυτό.



    Τώρα που το θυμήθηκα, για την συζήτηση του cdkey, όταν λες ότι δεν θα μπει στο internet για να ψαχτεί σχετικά με της τιμές, έτσι δεν θα ξέρει και που να ψάξει για απαντήσεις.
    Πέρα από αυτό, το ότι σήμερα πολύ κάνουν αναζήτησή στο internet, δεν σημάνει πως αυτό είναι καλό, θα πρέπει να είναι στα θετικά και τα αρνητικά του παιχνιδιού, αν χρειάζεται είναι παιχνίδι οδηγούς στρατηγικής ή ψάξιμο στο Ίντερνετ για να παιχτεί.




    Παράθεση Αρχικά καταχωρημένο από blackmore
    Εμφάνιση Μηνύματος

    Για ένα παιχνίδι σαν αυτό, θα έπρεπε να εξηγεί και αλλά πράγματα, πέρα από την μάχη, όπως και στο να σε βάζει να τα κανείς, και όχι απλά να σου τα λέει.



    Δεν είναι μόνο το Xenoblade που δεν εξηγεί τα πάντα... έτσι είναι τα περισσότερα σύγχρονα games (χωρίς καν digital manual).

    Σου λέει ο σύγχρονος gamer θα κάτσει να ψάξει στο Reddit/Google/YouTube/GameFAQs για metagame στρατηγικές... δεν το λέω για καλό, αλλά έτσι είναι.

    - - - Updated - - -

    edit: Κάποτε υπήρχε κι ένα Miiverse να ψάξεις πράγματα, αλλά το έφαγε η μαρμάγκα και αυτό.
    Μην κάνουμε την τρίχα τριχιά,αυτά που πρέπει να σου δείξει,σου τα δείχνει,όταν τα χρειάζεσαι.
    Το πρόβλημα είναι ότι δεν εχουν και άλλα παιχνίδια το σύστημα μάχης του για να είμαστε εξοικειωμένοι. Όταν το μάθεις,παίζεις με κλειστά μάτια ,για να μην ότι ψιλό βαριέσαι κ όλας.
    Το ότι δεν σε παίρνει από το χεράκι και να σου πει τι κάνει νιάου νιάου στα κεραμίδια, δεν είναι κακό. Δεν είναι ότι δεν μπορείς να προχωρήσεις ή ότι πεθαίνεις συνέχεια. Όσο χρόνο αφιερωσεις στο παιχνίδι , αυτό θα σε ανταμείψει.
    Και όντας open world, έχεις άπειρο terrain να κάνεις practice, δεν χρειάζεται κάτι παραπάνω.
    Το παιχνίδι είναι για εξερεύνηση σε όλα τα κομμάτια του. Βλέπω και τα τελευταία ultra open world AAA παιχνίδια που έχουν γίνει σχεδόν qte.

    Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
    Τα tutorials πολλές φορές μπορεί να είναι βαρετό, πχ σε κάτι Zelda που δεν έχει και ποιος ξέρει τι σύστημα σου τα κάνει καρπούζια, στο xenoblede που έχει τόσα πράγματα, θα μπορούσαν να δείχνουν περισσότερα, και όχι λόγια, αλλά και να σε βάζει να τα κανείς μια φορά ή να έχει εκτός παιχνιδιού tutorial όπως στο Mortal Kombat.

Δείτε επίσης:

Αφήστε μια απάντηση

WP Facebook Auto Publish Powered By : XYZScripts.com
Αρέσει σε %d bloggers: