––>
nintypedia Γενικά για τη Nintendo 4

[Nintypedia] Yoshiaki Koizumi!

Βρείτε με σε

Braveheart1980

Super Moderator at ninty.gr
Γεννημένος στην Hyrule, καταδικασμένος να κυνηγά μανιτάρια, headshots και hidden objects! Ευτυχώς που υπάρχει και το πάνω-πάνω, κάτω-κάτω, αριστερά-αριστερά .... Απορίας άξιο το γεγονός πως με αντέχουν οι γύρω μου...
Braveheart1980
Βρείτε με σε

Ο Yoshiaki Koizumi ( 小泉 歓 晃 ) είναι ένας σχεδιαστής , σκηνοθέτης και παραγωγός videogames . Εργάζεται για τη Nintendo όπως όλοι γνωρίζετε και συγκεκριμένα είναι ο Αναπληρωτής Γενικός Διευθυντής του τμήματος Σχεδιασμού & Ανάπτυξης Ψυχαγωγίας της εταιρείας. Είναι γνωστός για την δουλειά του μέσα στο Mario και τη σειρά The Legend of Zelda !

Ο Koizumi λοιπόν γεννήθηκε στο Mishima της Shizuoka, στις 29 Απριλίου 1968. Έπαιξε το πρώτο του video game, το Super Mario Bros : The Lost Levels , στην ηλικία των 21 ετών, όταν δανείστηκε την κονσόλα ενός φίλου. Είναι  απόφοιτος του Τμήματος Σχεδιασμού (Visual Concept Planning Department ) του Πανεπιστημίου Τεχνών της Οζάκα. Σπούδασε κινηματογράφο, δράμα, animation και σε μικρότερο βαθμό storyboarding.

Αρχικά σκόπευε να γίνει σκηνοθέτης ταινιών, αλλά προχώρησε σε συνεργασία με την  Nintendo για να επιδιώξει το στόχο του: να δημιουργήσει ένα είδος δράματος που βιώνεται μόνο μέσα από τα βιντεοπαιχνίδια!

Η κοντινή απόσταση της εταιρείας με το πανεπιστήμιο του μάλιστα διαδραμάτισε σημαντικό ρόλο στην επιλογή της εν λόγω σταδιοδρομίας!

Πάνω Shigeru Miyamoto, Takashi Tezuka , Hajime Yajima Κάτω:Yoshiaki Koizumi, Yasunari Nishida και Yoshinori Tanimoto

 

Αφού ο Koizumi προσχώρησε στην Nintendo τον Απρίλιο του 1991, σε ηλικία 23 ετών, εργαστηκε στο εγχειρίδιο (manual) για το The Legend of Zelda: A Link to the Past , για το οποίο έκανε την καλλιτεχνική διάταξη. Συνέβαλε στην ιστορία του παιχνιδιού και τα σχέδια των τριών θεοτήτων Din, Farore και Nayru. Για το sequel, το The Legend of Zelda: Link’s Awakening ,  ανέλαβε και πάλι το σχεδιασμό του εγχειριδίου. Ωστόσο, δεδομένου ότι η ανάπτυξη του τίτλου ήταν σε πρώιμα στάδια, ο Koizumi επωμίστηκε όλη την ιστορία του και κατέληξε σε ιδέες όπως το ονειρικό Koholint Island.  Εργάστηκε επίσης για το σχεδιασμό των αλληλεπιδράσεων με τους χωρικούς ενώ έγραψε τις ατάκες της κουκουβάγιας και του Wind Fish. Επίσης πειραματίστηκε με ένα πολυγωνικό side-scrolling remake του Zelda II: The Adventure of Link.  Αναπτύχθηκε για το Super Nintendo, με το πρωτότυπο να βασίζεται στην chanbara , έναν τύπο ιαπωνικής ξιφομαχίες. Στο Super Mario 64 , ο Koizumi έγινε βοηθός σκηνοθέτη και σχεδίασε τρισδιάστατα μοντέλα, μεταξύ άλλων, που αφορούν τις κινήσεις για το κολύμπι του Mario σε συνεργασία πάντα με τον πανμέγιστο Shigeru Miyamoto .

Σελίδες: 1 2 3 4

Σχόλια χρηστών:
  1. fanny
    Πολύ ωραίο θέμα, άντε και για τους πανμέγιστους Iwata και Miyamoto...! :') 🙂

    Χαίρομαι που σας άρεσε!
    Εννοείται πως θα κάνουμε και για αυτούς και όχι μόνο!
    Πολύ ωραίο θέμα, άντε και για τους πανμέγιστους Iwata και Miyamoto...! :') 🙂
    Ωπ! Ωραίο θέμα (nintypedia).
    Μήπως να μπει πάνω πάνω δίπλα στις κατηγορίες ''Κεντρική'', ''Forum'' κλπ ως ξεχωριστή κατηγορία;

Αφήστε μια απάντηση

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com