Nintendo Switch Nintendo Switch Reviews Reviews Wii U Reviews 1

[Review] The Legend of Zelda Breath of the Wild - The Champions' Ballad DLC

Βρείτε με σε

Nicilos

Συντάκτης at ninty.gr
Οι γιατροί από μωρό θεώρησαν ότι ο Nicilos ήταν θυμήρες θαύμα της φύσης που θα ζούσε αμφιλαφή έτη. Τα πρώτα του δώρα ήταν ένα κόκκινο καπέλο με "Μ" στο κέντρο και ένα μάστερ ξίφος που κατατροπώνει το κακό. Η πρώτη του λέξη ήταν: Hadouken
Nicilos
Βρείτε με σε

Latest posts by Nicilos (see all)

Το The Legend of Zelda Breath of the Wild είναι και επίσημα το παιχνίδι της χρονιάς, αφού είχε κατακτήσει πρώτα τις καρδιές των gamers. Η Nintendo μοιάζει να γιορτάζει την επιτυχία του έχοντας κάνει ήδη διαθέσιμο το δεύτερο μέρος του dlc season pass με τίτλο Champions’ Ballad. Σχετικά με το τι προσφέρει το πρώτο μέρος μπορείτε να διαβάσετε εδώ την παρουσίασή του και να μάθετε τους λόγους για τους οποίους δε με είχε ενθουσιάσει. Ωστόσο, το δεύτερο μέρος είναι πολύ διαφορετικό.

Αρχικά θα ήθελα να βγάλω από τη μέση κάποια υποδεέστερα στοιχεία που περιέχει το dlc. Νέες μάσκες – κράνη για τον Link χωρίς κανένα απολύτως ενδιαφέρον. Θα μπείτε στον κόπο να τα πάρετε μόνο και μόνο για τη συλλογή σας, αφού δεν υπάρχει κάποιος εξοπλισμός ιδιαίτερης σημασίας. Όλο το ζουμί είναι αλλού και έτσι δε θα ασχοληθώ καθόλου με αυτά. Μπορείτε να δείτε στο επίσημο τρέιλερ ποια είναι και τι κάνουν. Δε χρειάζεται να αναλώσουμε χρόνο εδώ.

Έστω λοιπόν ότι έχετε απελευθερώσει όλα τα Divine Beasts, τότε θα ακούσετε τη φωνή της Zelda να σας καλεί να επιστρέψετε στο Shrine of Resurrection για να αποκτήσετε ένα πολύτιμο αντικείμενο. Με το που φτάσετε εκεί το παιχνίδι σας δίνει το Obliterator ένα όπλο το οποίο με ένα χτύπημα νικάει οποιοδήποτε εχθρό, αρκεί να είναι φορτισμένο, αλλά έχει το αρνητικό ότι θα πρέπει να μάχεστε με ένα τέταρτο καρδιάς μόνο. Συνεπώς χάνετε και από ένα χτύπημα. Με αυτό το όπλο θα πρέπει να σκοτώσετε όλους τους εχθρούς που έχουν στρατοπεδεύσει σε 4 σημεία του Great Plateau. Αν το πετύχετε, θα αποκαλυφθεί μια shrine στο κάθε σημείο που επίσης θα πρέπει να ολοκληρώσετε. Οι shrines έχουν την ίδια αίσθηση με τις original του τίτλου και περιλαμβάνουν ωραίους και σύντομους γρίφους, διαφορετικού επιπέδου πρόκλησης μεταξύ τους. Εκτός του ότι είναι προαπαιτούμενο να τις ολοκληρώσετε για να συνεχίσετε στο quest, παίρνετε και 4 spirit orbs που σημαίνει ότι άνετα μπορείτε να διαλέξετε μια επιπλέον καρδιά ή ένα κομμάτι stamina.

Όταν καθαρίσετε με τα στρατόπεδα και τα shrines, το Obliterator σπάει σε 4 κομμάτια και πέφτει κοντά στα divine beasts. Ο Kass, ο φτερωτός τύπος με το αρκοντεόν, θα σας πει ότι θα ήθελε να ολοκληρώσει την μπαλάντα των πρωταθλητών που είχε ξεκινήσει ο δάσκαλός του και θα προσπαθήσει να πάρει πληροφορίες για να τη συμπληρώσει. Θα πάτε οπότε σε αυτά τα σημεία όπου θα σας περιμένει από ένα κτίσμα, το καθένα εκ των οποίων έχει τρεις φωτογραφίες περιοχών και τρεις αποστολές για να κάνετε σε αυτές. Αυτό το σημείο του dlc είναι που πραγματικά σας εντάσσει ξανά στον τίτλο. Θα αναρριχηθείτε, θα κολυμπήσετε, θα νικήσετε νέους γιγάντιους εχθρούς όπως το Mundoking και ένα πυρακτωμένο Talus και γενικά θα χαθείτε πάλι στον απέραντο χάρτη του τίτλου. Δεν είναι εύκολη η υπόθεση του να βρείτε την κάθε περιοχή που απεικονίζεται και θα χρειαστεί προσπάθεια, αλλά αυτή είναι και η μαγεία ενός πραγματικά ανοιχτού κόσμου. Τελειώνοντας και τις τρεις αποστολές κάθε σημείου, θα πολεμήσετε 4 εχθρούς από τα παλιά, οι οποίοι πλέον έχουν νέες επιθέσεις και μια κάπως μεγαλύτερη δυσκολία. Για κάθε μία νίκη σας, θα μάθετε την ιστορία της επιστράτευσης των πρωταθλητών εκ μέρους της Zelda και το πώς δέχτηκαν στο παρελθόν το καθήκον τους, ενώ θα αναπτυχθούν οι ικανότητες που έχετε από αυτούς αφού θα απαιτούν λιγότερο χρόνο για να φορτίσουν.

Δεν τελειώνετε όμως εδώ, καθώς σας περιμένει ένα επιπλέον divine beast ως τελευταία αποστολή, δηλαδή ένα νέο και σχετικά πολύπλοκο dungeon και ένας εχθρός που δε θα περιμένατε και δε θα σας αποκαλύψω. Όταν καταφέρετε και αυτό, τότε η περίφημη μοτοσυκλέτα master cycle zero θα γίνει δική σας και θα μπορείτε να κάνετε όσα βρουμ βρουμ θέλετε στο Hyrule…

Είναι λοιπόν αυτό το δεύτερο μέρος ό,τι περίμενα; Όχι είναι η προσωπική μου απάντηση. Ευελπιστούσα για μια καινούργια περιοχή ή ένα ταξίδι στο παρελθόν όπου θα ζούσα τα γεγονότα των πρωταθλητών, της ανόδου του Ganon και της ήττας ή ακόμη και αποστολές όπου θα λάμβανα το ρόλο των Champions. Από πλευράς ιστορίας δε θα χάσετε κάτι αν δεν παίξετε το dlc και δε θα κερδίσετε καινούργια γνώση.

Πολύ δυνατό!

8
Προσθήκη νέων στοιχείων:
8
Επέκταση ενασχόλησης με το κυρίως παιχνίδι:
8

Σχόλια χρηστών:
  1. bahamut zero
    Από ότι έχω διαβάσει θέλει patches για να υποστηριχθεί το overclocking. Για μένα είναι τρομερή βελτίωση. Το botw είχε συχνό loading στο fast travel, όταν έμπαινες σε shrines κτλ. Έβαλα σήμερα να παίξω λίγο botw και είναι όντως αισθητή η διαφορά. Για open world παιχνίδια είναι must. Ελπίζω το xenoblade 2 να patchαριστεί πχ.

    Συμφωνώ. Έχει πολύ πράμα για εξερεύνηση ο χάρτης. Λίγο από εδώ, λίγο από εκεί, κατιτίς κερδίζεις στο τέλος.
    Εμένα με έψησε να το ξαναπιάσω (ενώ έλεγα να περιμένω το Pro)...
    Από ότι έχω διαβάσει θέλει patches για να υποστηριχθεί το overclocking. Για μένα είναι τρομερή βελτίωση. Το botw είχε συχνό loading στο fast travel, όταν έμπαινες σε shrines κτλ. Έβαλα σήμερα να παίξω λίγο botw και είναι όντως αισθητή η διαφορά. Για open world παιχνίδια είναι must. Ελπίζω το xenoblade 2 να patchαριστεί πχ.
    Το ότι μέχρι στιγμής αναφέρουν μόνο 2 αποκλειστικά παιχνίδια με βελτιώσεις (loading times, GPU upclock) και ένα φρέσκο 3rd party δείχνει ότι είναι θέμα patching. Για τα υπόλοιπα αναμένουμε νέα patches ή/και μετρήσεις...
    Αν δεν έβγαινε το LABO VR, ίσως και μην έβγαζαν καν patch.
    Α - νόμιζα ότι λόγω dynamic resolution οι βελτιώσεις θα περνούσαν έτσι απλά across the board που λέμε.
    Το XC2 δεν έχει πάρει patch. Χωρίς patch όλα παίζουν σε legacy clocks.
    Τα loading times είναι σημαντικά για speedrunners, όπως και για VR (όσο λιγότερη ώρα φοράς την γκουμούτσα, τόσο το καλύτερο).
    Ίσως και για κανέναν προποτζή/περιπτερά (ναι, τα έχω δει όλα) που παίζει Switch εν ώρα εργασίας και δεν έχει ούτε δευτερόλεπτο για χάσιμο...
    Η διαφορά δευτερολέπτων στο loading είναι το τελευταίο που θα απασχολούσε κάποιον πιστεύω.
    Για παράδειγμα στο XC2 ανέβηκε η ανάλυση έστω και σε ένα σταθερό 480p και πάνω σε portable mode? Στο MK11?
    Αυτά ενδιαφέρουν τον μέσο κάτοχο πιστεύω.
    Η διαφορά στο loading (1,84x) είναι μεγαλύτερη από το CPU upclock (1,75x):
    https://www.youtube.com/watch?v=Q6SjeUa993Y
    Εδώ λέει ότι ίσως είναι CUDA acceleration/GPU decompression (ευγενική χορηγία των 500 man-years™ του Πέτσινου):
    https://gbatemp.net/threads/sys-clk-under-overclocking-sysmodule.531372/page-14#post-8615456
    Αν δεν έχει και κανένα άλλο συνεπεξεργαστή να βοηθάει από πίσω (όπως γίνεται με τον ήχο).
    ώρα για πείραμα. για να δούμε τι δείχνει το PsVR χωρίς motion.

Δείτε επίσης:

Αφήστε μια απάντηση

WP Facebook Auto Publish Powered By : XYZScripts.com
Αρέσει σε %d bloggers: