Nintendo Switch Reviews

God Eater 3 [Switch Review]

agilebeast

Moderator at ninty.gr
In the end you played with the Megadrive too
agilebeast

Latest posts by agilebeast (see all)

Πρώτα πρώτα θα πρέπει να αναφέρω πως αυτό είναι το πρώτο παιχνίδι της σειράς που δοκιμάζω, και ως εκ τούτου δε μπορώ να εκφέρω άποψη για το πώς ο τίτλος αυτός διαφέρει από τους προηγούμενους πέρα από νέα όπλα και ικανότητες. Ενώ έχω κάποια εμπειρία με το είδος παιχνιδιού αυτού καθώς έχω ρίξει μπόλικες ώρες στα παιχνίδια της σειράς Monster Hunter, θα προσπαθήσω να αποφύγω τις συγκρίσεις μεταξύ των δύο καθώς ενώ οι ομοιότητες μεταξύ των δύο στο κομμάτι προετοιμασίας για τις αποστολές είναι φανερές, όταν ξεκινάει η δράση οι δύο σειρές ακολουθούν διαφορετικά μονοπάτια. 

Για να πούμε τα σύκα σύκα και τη σκάφη σκάφη, η ιστορία του παιχνιδιού είναι κάργα anime. Ξεκινάμε ως αιχμάλωτοι οι οποίοι εκτίθενται σε μια διαδικασία που μας μετατρέπει σε AGE – άτομα με ειδικές δυνάμεις για την καταπολέμηση των Aragami, των θεοτήτων/τεράτων που εμφανίζονται με την εξάπλωση μιας πανδημίας στάχτης που μαστίζει τον πλανήτη. Με την ομάδα μας να είναι εξοστρακισμένη και να μας φέρονται ως φυλακισμένους, γρήγορα γρήγορα μέσω αποστολών προσπαθούν να ανακτήσουν την ελευθερία τους χρησιμοποιώντας τις δυνάμεις τους ως ομάδα μισθοφόρων. 

Μπορεί να μην μιλάμε για κάτι ριζοσπαστικό, αλλά έστω υπάρχει μια πλοκή. Δυστυχώς όμως πολλά πράγματα παραμένουν ανεξήγητα, κάτι που φαντάζομαι δεν θα υπάρξει πρόβλημα για τους πιστούς της σειράς. Υπάρχει ένα λεξικό/σημειωματάριο μέσα στα μενού για διάφορους τέτοιους ορισμούς και επεξηγήσεις βασικών πληροφοριών, αλλά αυτό δεν βοηθάει και τόσο. Γενικά ο ρυθμός με τον οποίο πηγαίνει η όλη πλοκή είναι ραγδαίος, και πολλές φορές χάνεται ο μπούσουλας με το πόσες πληροφορίες και δυνατότητες μπορούν να σου δοθούν μέσα σε λίγα λεπτά μεταξύ αποστολών. Παρόλα αυτά το παιχνίδι φανερά θέλει να σε κρατήσει μέχρι το τέλος του, όπου τότε σου δίνεται η πραγματική ελευθερία να παίξεις το παιχνίδι στα μέτρα σου με αρκετές παραπάνω αποστολές, εμπειρία με τα συστήματα καθώς και τα αποκτημένα σχέδια όπλων που πλέον επιτρέπουν να προσχεδιάσεις τους συνδυασμούς όπλων και δυνάμεων που μάθαινες σπασμοδικά κατα τη διάρκεια της ιστορίας. 

Οι μάχες είναι το σημείο όπου το παιχνίδι με ξάφνιασε. Πολύ γρήγορη δράση, και εύκολα καταναλώσιμη παρά την πληθώρα μηχανισμών. Ο εξοπλισμός του κάθε χαρακτήρα έχει ένα όπλο για κοντινή μάχη, ένα για εξ΄αποστάσεως και ένα είδος ασπίδας. Με ένα κουμπί αλλάζεις μεταξύ τον δύο όπλων, ενώ η ασπίδα μπορεί να χρησιμοποιηθεί όποτε θέλουμε μόνη της ή καθώς ορμάμε για να καλύψουμε έδαφος. Ενώ μπορεί κάποιος να αγνοήσει τα πιστόλια/καραμπίνες/λέιζερ χάνει μεγάλο κομμάτι του παιχνιδιού, καθώς η γρήγορη εναλλαγή μεταξύ λειτουργιών όπλων δίνει στο παιχνίδι την δική του μοναδική ροή μαχών, ενώ παράλληλα μιας και οι σφαίρες καταναλώνονται μέσω μιας μπάρας και ανακτώνται μόνο μέσω μάχης από κοντά, ο παίκτης οφείλει να χειρίζεται ανάλογα την κατάσταση. Πυροβολώντας και στοχεύοντας είναι εύκολο να σημαδέψουμε τα αδύνατα σημεία ενός Aragami, ενώ παράλληλα έχουμε την ασφάλεια της απόστασης που μας επιτρέπει να μάθουμε τις τακτικές του κάθε τέρατος. Μόλις τελειώσουν οι σφαίρες όμως (η ΟΡ μπάρα), αλλάζουμε σε λεπίδες/σφυριά και κάνουμε μεγάλη ζημιά ανεξαρτήτως σημείου, ενώ παράλληλα ανακτούμε και ΟΡ. 

Με αυτή τη βασική δυναμική μαχόμαστε, αλλα η σειρά έχει έναν ακόμη ουσιαστικό μηχανισμό – το BURST. Ασχέτως εξοπλισμού, υπάρχουν δύο κινήσεις με τις οποίες τα όπλα δαγκώνουν τα Aragami, και με αποκτούν την ενέργεια τους, που ξεκινά τη λειτουργία BURST. Αυτή μας δυναμώνει όλο τον εξοπλισμό και επιτρέπει τη χρήση ειδικών κινήσεων που μπορούμε να επιλέξουμε, αλλά ακολουθεί το μοτίβο μιας κίνησης εδάφους, μιας εναέριας, και μιας καθώς αποφεύγουμε επιθέσεις. Οσο τις χρησιμοποιούμε τόσο αυτές βελτιώνονται, και ξεκλειδώνουν νέες κινήσεις. Μπορεί δυο παίκτες να χρησιμοποιούν τον ίδιο εξοπλισμό, αλλά λόγω διαφορετικών ειδικεύσεων σε BURST μπορούν να έχουν το δικό τους στυλ. Γρήγορα αποδεικνύεται η σημασία διατήρησης αυτής της μεταμόρφωσης, και ο παίκτης καλείται να βρει τρόπους ώστε να παραμείνει στην τρίτη κλίμακα της όσο το δυνατόν περισσότερο. Εκεί αρχίζουν και φαίνονται οι λοιποί, λιγότερο προφανείς μηχανισμοί ομάδων του παιχνιδιού. Έχοντας ομάδες είτε διαδικτυακά είτε με CPU, ο ένας παίκτης μπορεί να παρέχει τα δικα του μπόνους σε άλλους παίκτες μάχοντας κοντά τους, ενώ η μπάρες BURST τον παικτών μοιράζονται, αρα μόνο σε ομαδικό παιχνίδι φαίνεται η πραγματική δύναμη του εξοπλισμού μας καθώς παμε σε παραπάνω κλίμακες δυνάμεως και ο ένας παίκτης μπορεί να βοηθήσει έναν άλλο στο να παραμείνει εντός BURST καθώς αμύνεται.

Η κάθε αποστολή δεν διαρκεί παραπάνω από 5-10 λεπτά (σε αντίθεση με τη σείρα Monster Hunter όπου νέοι παίκτες συχνά πηγαίνουν σε αποστολές μισάωρου), κατι που αρχικά προδίδει τον τίτλο μιας και στις πρώτες ώρες του παιχνιδιού υπάρχει αρκετό πήγαινε-έλα για να ξεκινήσει μια αποστολή. Όταν αυτό ξεπεραστεί και μπούμε στο ζουμί του παιχνιδιού, αυτό δεν αποτελεί πρόβλημα. Ειδικά μιας και δεν παίρνει πολύ χρόνο το να φορτώσει το παιχνίδι τους χάρτες του, και το να δεχτούμε μια αποστολή μέχρι να δούμε αριθμό ζημιάς σε Aragami σπανίως παίρνει πάνω από μισό λεπτό. 

Μιλα παραπανω για την κατασκηνωση

Σε τελικές γραμμές η αξία του παιχνιδιού θα φανεί από το χρόνο που θα δαπανηθεί σε αυτό. Η παρουσίαση του παιχνιδιού δεν είναι ότι καλύτερο, με φανερό το 720p/30, αλλά είναι εμφανώς πιο όμορφο από τον άμεσο αντίπαλο του στο Monster Hunter Generations XX UItimate. Επίσης ως τίτλος είναι από τους πιο εύκολα κατανοήσιμους του είδους, καθώς για το κομμάτι της ιστορίας δεν είναι τόσο απαραίτητη η δαπάνη ώρας στη διαχείριση εξοπλισμού, και με τη βοήθεια του CPU οι αποστολές ιστορίας θα βγουν γρήγορα ωσότου ο παίκτης συνηθίσει τους μηχανισμούς. Σίγουρα δε θα πρότεινα το God Eater 3 ως παιχνίδι για όσους θέλουν να παίξουν μόνοι τους καθώς αυτό το είδος παιχνιδιού δεν στοχεύει τόσο αυτό το κοινό, αλλά νομίζω πως οι ομάδα που σου δίνεται στην ιστορία θα βοηθήσει το πρώτο 10-20ωρο να βγει εύκολα για παίκτες που χρειάζονται βοήθεια μα δεν έχουν συμπαίκτες. Όταν όμως φτάσει στο τέλος, όπου δίνεται η ελευθερία να χτίσουμε τον χαρακτήρα μας όπως θέλουμε, τότε πιστεύω πως αυτή η μοναδική ροή παιχνιδιού θα κερδίσει ένα μεγάλο κοινό άμα του δώσει μια ευκαιρία.

7
Συνολική βαθμολογία:
7
Σχόλια χρηστών:

Δείτε επίσης:

Αφήστε μια απάντηση

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com