Nintendo Switch Nintendo Switch Reviews

Bayonetta 2 [Switch Review]

agilebeast

agilebeast

Moderator at ninty.gr
In the end you played with the Megadrive too
agilebeast

Latest posts by agilebeast (see all)

O δεύτερος τίτλος της σειράς ακολουθεί άμεσα τα γεγονότα του πρώτου, με την πλοκή να αποτελεί τις συνέπειες των κατορθωμάτων της Bayonetta στο προηγούμενο παιχνίδι. Με την ανισορρόπηση των τριών πραγματικοτήτων και ένα αποτυχημένο κάλεσμα δαίμονα η πρωταγωνίστρια μας εμπλέκεται σε μια περιπέτεια στην οποία θα βρεθεί ενάντια σε αγγέλους αλλά και δαίμονες, με σκοπό να σώσει την Jeanne.

 

Με αυτό το σκηνικό ο τίτλος άμεσα επεκτείνει τον κόσμο του παιχνιδιού με το καλημέρα, καθώς από το πρώτο κιόλας κεφάλαιο του παιχνιδιού αντιμετωπίζουμε έναν από τους δαίμονες που είδαμε πολλάκις στον προηγούμενο τίτλο. Από κει και πέρα είναι εμφανές πως ο τίτλος αυτός προϋποθέτει τη γνώση του προηγούμενου, αν και δε διστάζει να σου δείξει ξανά τα βασικά του στοιχεία. Δεδομένου πως και στο Wii U αλλά και στο Switch οι εκδόσεις του παιχνιδιού έχουν προσφορές 2-σε-1 για τη σειρά, είναι κατανοητό πως δεν υπάρχει λόγος να μη βουτήξουμε στα βαθιά άμεσα.

 

Μεγάλο κομμάτι του παιχνιδιού παραμένει ίδιο, με τις μάχες να ακολουθούν το χαρακτηριστικό σύστημα κουμπιών Χ για γροθιές, Υ για κλωτσιές και ελιγμούς αποφυγών με το ZR, και εκτός λίγων αλλαγών όποιος ξεκινήσει άμεσα μετά τον πρώτο τίτλο θα είναι ήδη εξοικειωμένος (Παραδόξως η αντιστοιχία πλήκτρων – κινήσεων είναι διαφορετική μεταξύ των δυο αλλά σου δίνεται η επιλογή να το αλλάξεις, κάτι που συνιστώ ανεπιφύλακτα). Πέρα από τις τεχνικές που είδαμε στο πρώτο παιχνίδι η Bayonetta πλέον μπορεί να χρησιμοποιήσει μια μπάρα μαγικών πόντων για να επικαλεστεί τη βοήθεια της δαιμόνισσας με την οποία έχει συμβόλαιο, και για λίγα δευτερόλεπτα όλες τις οι επιθέσεις θα ακολουθούνται με ένα Wicked Weave – δαιμονική έκδοση της κίνησης, που υπό κανονικές συνθήκες γίνεται μόνο σε συγκεκριμένες επιθέσεις. Προηγουμένως αυτήν την ικανότητα την είχαμε μόνο σε μάχες ενάντια σε σεραφείμ, και είναι αρκετά ικανοποιητικό να εξαπολύεις μπαράζ γιγαντιαίων επιθέσεων ενάντια σε δύσκολους εχθρούς.

Τα χαρακτηριστικά πιστόλια της Bayonetta συνοδεύονται από μια νέα γκάμα όπλων, ενώ για τους λάτρεις των παλιών υπάρχει η δυνατότητα ανάκτησης μερικών απ’ αυτά. Ενώ τα μοτίβα όπλων εν μέρει παραμένουν ίδια (Σπαθιά, Μαστίγιο) άλλα είναι αρκετά διαφορετικά ώστε να υπάρξουν λόγοι για πολλαπλές επαναλήψεις του παιχνιδιού.

Παρ’ όλα αυτά για άλλη μια φορά η εκμάθηση των όπλων είναι κάτι που θα πρέπει να γίνει από τον παίκτη, καθώς πέρα από μια λίστα στα μενού δεν υπάρχουν περαιτέρω βοήθειες.

Εκεί που ο νέος τίτλος διαφέρει από τον παλιό είναι στο κομμάτι της παρουσίασης. Πλέον η κάθε πίστα χρησιμοποιεί πληθώρα έντονων χρωμάτων με έντονη την τριάδα Μπλε – Κόκκινο – Κίτρινο, με το κάθε χρώμα να αντιστοιχεί κυρίως σε κάθε μια από τις τρεις πραγματικότητες που επισκεπτόμαστε. Ως αποτέλεσμα έχουμε μια καθαρότερη εικόνα που βοηθάει στο να διακρίνουμε τι συμβαίνει ακόμη και στις πιο έξαλλες μάχες ενώ είναι μια ευχάριστη έκπληξη σε αντίθεση με την μουντή παλέτα που είδαμε προηγουμένως.

 

 

Άλλη μια σημαντική βελτίωση βλέπουμε στο κομμάτι της δυσκολίας. Παρ’ ότι οι εχθροί πάντα θα είναι στο ίδιο επίπεδο δυσκολίας (με μερικούς από τους καινούργιους να ανεβάζουν τον πήχη), σε γενικές γραμμές το παιχνίδι είναι ευκολότερο, και σε αυτό συμβάλλει η κατάργηση των QTE μέσα σε cutscenes και οι πολλαπλές μάχες με συμμάχους που συναντούμε κατά τη διάρκεια της ιστορίας. Ως αποτέλεσμα αν και μπορεί να μη φανεί έντονα αυτή η αλλαγή, ο παίκτης θα έχει σίγουρα λιγότερους ενοχλητικούς θανάτους από αποτυχημένα QTE ή δύσκολα διακρινόμενες επιθέσεις.

Αν είχαμε να πούμε κάτι αρνητικό για το παιχνίδι σε αυτό το επίπεδο, το μοναδικό μειονέκτημα είναι ο αριθμός μαχών δημιουργημένων για να σου σταματάνε τους συνδυασμούς επιθέσεων, αν και για τους πιο έμπειρους αυτό δε θα αποτελέσει πρόβλημα.

Για όσους θέλουν μια πιο άμεση πρόσβαση στις μάχες του παιχνιδιού, το παιχνίδι τους προσφέρει τη λειτουργία Τag Climax, που τους επιτρέπει να επαναλάβουν διάφορες από τις μάχες τις επιλογής τους ενάντια ενός CPU ή άλλου παίκτη σε μια πρόκληση για το μεγαλύτερο σκορ. Αν και ο πρωτεύων στόχος είναι απλοϊκός, η χρηστικότητα της λειτουργίας αυτής για προπόνηση αλλά και για να κερδίσεις το συνάλλαγμα του παιχνιδιού πιο γρήγορα θα είναι χρήσιμος για αρκετούς, ενώ ικανοποιεί και ως μια πιο γρήγορη πεντάλεπτη δόση του παιχνιδιού για όσους θέλουν να αξιοποιήσουν τις φορητές δυνατότητες της κονσόλας.

Mastahpiece

Εν ολίγοις, το Bayonetta 2 αν και δεν προσφέρει μεγάλες αλλαγές από τον προκάτοχο του δεν παύει να είναι ένα καταπληκτικό παιχνίδι. Κληρονομεί μια φανταστική βάση από το πρώτο παιχνίδι και βελτιώνει τα πιο προβληματικά κομμάτια. Κανένα κομμάτι του παιχνιδιού δε διαρκεί παραπάνω απ’ όσο πρέπει, ενώ φροντίζει να μη σταματάει τη δράση και σε κάθε κεφάλαιο της ιστορίας θα υπάρξει ένα αξιομνημόνευτο σκηνικό δράσης. Και αυτή είναι η πραγματική δύναμη του παιχνιδιού. Ακόμη και αν ο σκελετός των γεγονότων είναι σχεδόν αντιγραμμένος, όταν βασίζεσαι σε ένα από τα κορυφαία παιχνίδια του είδους αλλά το βελτιώνεις και από πάνω, τότε το αποτέλεσμα δεν είναι τίποτα παρά μαεστρία.

10
Συνολική εμπειρία:
10

 

 

Σχόλια χρηστών:
  1. To μόνο μου πρόβλημα στο πρώτο είναι τα QTE τα οποία δείχνουν την πραγματική ηλικία του παιχνιδιού κατα τα άλλα δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από άλλους τίτλους του 2018.
    Το τελείωσα σήμερα στο Switch. Εντάξει, το παιχνίδι είναι φανταστικό, πρέπει όλοι να το παίξουν.
    Αλλά έχω την εντύπωση ότι το πρώτο μου άρεσε λιγάκι περισσότερο. Ήταν πιο δύσκολο και είχε καλύτερη ιστορία νομίζω.
    10 στο πρώτο λοιπόν και 9,99 στο δεύτερο! :thumbsup:

Δείτε επίσης:

Αφήστε μια απάντηση