- Ας γνωρίσουμε το υπέροχο Passing By: A Tailwind Journey - 19 Μαρτίου 2024
- Με αμείωτο ρυθμό προχωράνε τα έργα του Super Nintendo Land - 18 Μαρτίου 2024
- Video gameplay από το CarX Highway Racing - 18 Μαρτίου 2024
Πέρυσι, το Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition έφτασε στο Switch και σε άλλες πλατφόρμες. Ωστόσο από χρήσστες, reviewers αλλά και το Digital Foundry περιγράφηκε ως « ένα μεγάλο χάος ». Παρά το προβληματικό λανσάρισμά του, ωστόσο, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Take-Two, ισχυρίζεται ότι το παιχνίδι “τα πήγε περίφημα”.
Η απογοητευτική αρχική κυκλοφορία μαζί με τα πολλά αιτήματα επιστροφής χρημάτων εκείνη την εποχή, οφείλονταν σε σφάλματα, σφάλματα, προβλήματα με τον ρυθμό καρέ και πολλά άλλα που σίγουρα έκαναν τους fans να αμφισβητούν τον τίτλο «Definitive». Αυτά τα ζητήματα τέθηκαν κατά τη διάρκεια μιας συνέντευξης στο CNBC με τον Strauss Zelnick της Take-Two, όπου προτάθηκε ότι το παιχνίδι μπορεί να είχε κυκλοφορήσει πολύ νωρίς, αλλά ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας παραμέρισε το σχόλιο, περιγράφοντας τα πολλά προβλήματα του παιχνιδιού ως “ένα λάθος”.
“…Σχετικά με την τριλογία του GTA, αυτός δεν ήταν στην πραγματικότητα ένας νέος τίτλος”, είπε ο Zelnick. “Αυτό ήταν ένα remaster προϋπαρχόντων τίτλων. Είχαμε ένα πρόβλημα στην αρχή, αυτό το πρόβλημα επιλύθηκε. Και ο τίτλος τα πήγε πολύ καλά για την εταιρεία.“