Τελευταία επεξεργασία από vassilis_pap; 10-10-2016 στις 02:04
"Ξεχωρίζουν ο Donkey Kong Jr, και o Koopa Troopa επειδή αργότερα αντικαταστάθηκαν κι έτσι εδώ έχουμε τη μοναδική τους εμφάνιση στη σειρά."
καλά εντάξει ο DKJr στην ουσία έγινε ο DK του DKC, αλλά ο Koopa Troopa; Ο ΚΤ με τον Paratroopa ήταν απ' τα καλύτερα δίδυμα στο Double Dash. Ο ΚΤ είναι σε όλα τα Mario Kart εκτός από ΜΚ64, MK Super Circuit και MKDS.
- - - Updated - - -
Αν δεν έχει παίξει κάποιος αυτό το διαμάντι τη δεκαετία του '90 όταν ήταν hot, δεν μπορεί να καταλάβει για τι πράγμα μιλάμε. Ακόμα και πρόσφατα το έπαιζα πολύ συχνά multiplayer με φίλους. Το θέμα δεν είναι να το βλέπει κάποιος σαν retro ή αν τα γραφικά του φαίνονται πρωτόγονα, αλλά τι gameplay σου προσφέρει, ακόμα και στη VC, γιατί αν κάναμε review στην έκδοση του SNES θα τού'δινα χαλαρά ένα 9.5.
Έχει πολύ μεγάλο βαθμό δυσκολίας στα 150cc κάτι που κάνει το single player mode εξαιρετικό. Ο κάθε χαρακτήρας έχει συγκεκριμένο αντίπαλο για την πρωτιά (π.χ. ο Mario τον DKJr ή ο Yoshi τον Koopa Troopa) που κάνουν τα πάντα για να σε προσπεράσουν χρησιμοποιώντας ο καθένας ξεχωριστά αντικείμενα (DKJr=> μπανάνα, Mario/ Luigi => αστέρι, Peach/ Toad=> μανιτάρι που σε μικραίνει, Yoshi => αβγό, Koopa => καβούκι, Bowser => φλογόμπαλα).
Το φτερό είναι επίσης εξαιρετικό αντικείμενο που δυστυχώς δεν έχει επανέλθει, καθώς σου επιτρέπει να αποφεύγεις αντικείμενα των αντιπάλων και να κόβεις δρόμο σε κρίσιμα shortcut, ενώ υπάρχουν και τα νομίσματα που παίζουν κρίσιμο ρόλο και στην τελικη ταχύτητα και στο ότι κάθε φορά που συγκρούεσαι με αντίπαλο χάνεις κι από ένα.
Το ρόστερ είναι εξαιρετικό φυσικά με Bowser/DKJr να έχουν την καλύτερη τελική, αλλά καθόλου επιτάχυνση, Mario/ Luigi οι πιο ισορροπημένοι όπως πάντα, Peach/Yoshi την καλύτερη επιτάχυνση και Toad/ Koopa Troopa που είναι ίσως οι πιο προικισμένοι αφού έχουν τον καλύτερο χειρισμό και δεν χάνουν ταχύτητα στις στροφές αν δεν ντριφτάρεις.
Το battle mode του είναι επίσης άψογο, απ' τα καλύτερα στη σειρά. Για multiplayer επίσης συνιστώ να παίξει κανείς σε time trial, αφού στην ουσία είσαι εσύ κι ο φίλος σου μόνο, χωρίς CPU.
Fixed, όταν μετράς τις λέξεις και κόβεις από εδώ και από εκεί για να μειωθούν, αυτά παθαίνεις.
Σε σχέση με το βαθμό, εξήγησα στο κείμενο πόσο δύσκολο είναι να βαθμολογηθεί ένα παιχνίδι σαν και αυτό. Υπάρχουν πολλές και διαφορετικές οπτικές για τέτοιους τίτλους και όλες έχουν επιχειρήματα και κατά μια έννοια δίκιο. Θα προτιμούσα να μη βαθμολογήσω καθόλου (και αυτό είναι κάτι που στο κείμενο φαίνεται ξεκάθαρα), αλλά τότε θα είχαμε άλλα παράπονα ακόμα πιο δικαιολογημένα.
Όλες οι απόψεις είναι σεβαστές. Νομίζω πως αιτιολόγησα επαρκώς την βαθμολογία μου στο κείμενο για αυτό και δεν έχω σκοπό να πω κάτι παραπάνω για αυτή. Θα προσθέσω μονάχα πως ειδικά σε αυτό το review, έχει ακόμα πιο μικρή σημασία από το κείμενο από ότι έχει συνήθως...
Βασικά όλα τα παιχνίδια που έχουν βγει στη VC παίρνουν πιο χαμηλά σκορ απ' τα αυθεντικά, οπότε λογικό είναι το σκορ σου. Π.χ. όταν κατέβασα το DKC στο Wii δεν τα φχαριστήθηκα τόσο όσο στο SNES
Το έχω πει και στον Βασίλη προσωπικά, το λέω και εδώ. Εγώ δε θα μπορούσα να κάνω review σε τέτοιο παιχνίδι. Φταίει ότι δεν τα έζησα στην εποχή τους; Φταίει ότι δεν έχω παίξει δεκάδες παιχνίδια της εποχής αυτής; Λογικά λίγο από όλα. Είναι πολύ δύσκολο να ρίξεις μια πιο αντικειμενική ματιά σε τέτοια παιχνίδια, παιχνίδια που ήταν τόσο φρέσκα που ουσιαστικά ξεκίνησαν δικές τους κατηγορίες παιχνιδιών αλλά και ταυτόχρονα τόσο πρώιμα. Θεωρώ κατόρθωμα να μπορέσεις να γράψεις μία ολοκληρωμένη άποψη και είναι εξίσου περίπλοκο να το κάνεις αυτό είτε έχεις έναν βαθμό νοσταλγίας είτε αυτή η νοσταλγία απουσιάζει ολοκληρωτικά.
Μπράβο στον Βασίλη, ελπίζω όμως να μη ξαναπάρει τέτοιο παιχνίδι για review. Όχι τίποτα άλλο, για τη δική του ψυχική υγεία.![]()
Άσχετα με την κάθε βαθμολογία το game αξίζει για πολλές ώρες διασκέδασης,το θέμα με τα χειριστήρια πρέπει να το διορθώσουν.
Ευχαριστούμε για την παρουσίαση.
Πολύ ωραίο review Βασίλη και όπως είπε και ο Hellraider, αρκετά "δύσκολο", μιας και είναι κάπως άδικο να κρίνεις ένα παιχνίδι που έχει προσφέρει τόσα πολλά στη βιομηχανία και κάποια χρόνια μετά θεωρείται πια παρωχημένο. Και είναι η καταλληλότερη στιγμή για αυτό το review επίσης, μιας και διανύουμε την τρέλα του Mario Kart 8.
Άραγε στο Super Mario Kart ο Luigi ήταν το ίδιο αμείλικτος όσο και τώρα...;![]()
EXPLAIN!
Μάλλον το ανάποδο συμβαίνει θέλεις να πεις. Τα παιχνίδια σε Virtual Console έχουν επιπλέον προσθήκες που ανεβάζουν το score τουλάχιστον για 1 με 2 πόντους. Ανάλυση, γραφικά, τιμή, controller, Off-TV play, save points, ktlp,ktlp,ktlp ...
![]()
Τελευταία επεξεργασία από cowboy; 08-06-2014 στις 14:47
getor get out.
Καταπληκτικό review Βασίλη. Βέβαια εγώ δεν θα μπορέσω να καταλάβω πότε τη μαγεία αυτού του τίτλου γιατί ήμουν μικρός όταν βγήκε. Εγώ έχω αναμνήσεις από το 64![]()
In the end you played with the Megadrive too
"people need to stop saying bad controls when they actually mean the controls are different to what they're used to or are expecting, have a lot of depth and they can't be bothered learning
just admit you're too lazy to learn in depth game systems"